خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس نورد واچ لو رفت

مشخصات فنی وان پلاس نورد واچ لو رفت

اولین ساعت هوشمند برند نورد از نمایشگر امولد و اندازه 45.2 میلی‌متری بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۶/۲۹

در حالی که خود برند وان پلاس قبلا ساعت هوشمند روانه بازار کرده است، برند زیر مجموعه این شرکت چینی موسوم به نورد هیچ ساعت هوشمندی در بازار ندارد. در این راستا، دیروز بود که وان پلاس اولین تیزر ساعت نورد واچ را برای بازار هند منتشر کرد و به طور غیر مستقیم عرضه آن برای این بازار بزرگ را تایید کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام Mukul Sharma مشخصات فنی ساعت وان پلاس نورد واچ را در اختیار کاربران قرار داده است.

image

طبق گزارش این افشاگر، وان پلاس نورد واچ در اندازه 45.2 میلی‌متری عرضه خواهد شد. به علاوه، این پوشیدنی جدید از نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر  368 در 448 و نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره خواهد برد. در این گزارش همچنین تصویری شماتیک از ساعت وان پلاس نورد واچ قرار گرفته است که ابعاد و شکل ظاهری آن را نشان می‌دهد.

در زمینه قابلیت‌های ورزشی، وان پلاس نورد واچ از 105 حالت ورزشی و قابلیت سلامتی خانم‌ها پشتیبانی می‌کند. این افشاگر در گزارش خود ادعا کرده است که باتری وان پلاس نورد واچ با یک بار شارژ می‌تواند تا ده روز دوام بیاورد هر چند که حجم آن مشخص نشده است. دیگر قابلیت‌های سلامتی وان پلاس نورد واچ که شایعات قبلی به آن‌ها اشاره کرده‌اند شامل کنترل میزان اکسیژن خون، پایشگر ضربان قلب و پایشگر خواب می‌شود.

image

شایان ذکر است که وان پلاس نورد واچ احتمالا از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد با برنامه‌ای‌ اختصاصی به نام OnePlus N Health همراه خواهد بود. شایعه شده است که برچسب قیمتی این ساعت هوشمند بین بازه 63 تا 103 دلار خواهد بود. به علاوه، وان پلاس نورد واچ در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)