خانهاخبار
وان پلاس تیزری از ساعت هوشمند نورد واچ را منتشر کرد

وان پلاس تیزری از ساعت هوشمند نورد واچ را منتشر کرد

شرکت وان پلاس اخیرا تیزری از ساعت هوشمند جدید و مقرون به صرفه‌تر خود، یا همان نورد واچ را منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۶/۲۸

شرکت وان پلاس به تازگی تیزری از ساعت هوشمند جدید خود، یا همان نورد واچ را منتشر کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد؛ وان پلاس نورد واچ دارای نمایشگری مربعی، بدنه خمیده، برجستگی‌هایی برای نگه داشتن بند ساعت و همچنین یک دکمه بوده که به پیچ دیجیتالی شباهت دارد. این ساعت به همراه بند ساده سیلیکونی مشکی در این تیزر دیده شده و بدنه آن نیز خاکستری یا نقره‌ای است.

image

 

البته، هنوز مشخص نیست که آیا با یک ساعت هوشمند واقعی طرف هستیم یا این محصول نیز همانند وان پلاس واچ، یک دستبند ورزشی بوده که صرفا نام «ساعت هوشمند» را یدک می‌کشد. وان پلاس واچ که ساعت هوشمند فعلی این شرکت به حساب می‌آید؛ هیچ ویژگی هوشمند خاصی نداشته و با توجه به اینکه نورد واچ از آن ارزان‌تر خواهد بود، احتمالا شاهد ادامه این رویه از سوی وان پلاس هستیم.

در حال حاضر، جزئیات بیشتری از این محصول در دست نبوده و این شرکت در آینده نزدیک، قرار است تا تیزر‌های دیگری را نیز منتشر کند. این ساعت احتمالا در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر امسال روانه بازار خواهد شد. درباره ساعت هوشمند جدید وان پلاس چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)