خانهاخبار
رندرها و مشخصات کامل اوپو F21s Pro 5G لو رفت

رندرها و مشخصات کامل اوپو F21s Pro 5G لو رفت

اطلاعات کامل گوشی آینده اوپو افشا شد.
۱۴۰۱/۶/۲۴

ظاهرا شرکت اوپو در حال آماده شدن برای عرضه F21s Pro 5G بوده و پیش از آن، اطلاعات زیادی از این دستگاه به بیرون درز کرده است. جزئیات لو رفته از این گوشی شامل مشخصات، قیمت و برخی رندرهای جدید بوده که اوپو F21s Pro 5G را در رنگ‌های Starlight Black و Dawnlight Gold نشان می‌دهد.

image

 

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED بوده که کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. بار پردازشی اوپو F21s Pro 5G نیز بر دوش تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بوده و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی نیز، انتظار یک ماژول دوربین سه‌گانه را داریم که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر تشکیل شده است.

رندرهای لو رفته از اوپو F21s Pro 5G در رنگ Starlight Black

این گوشی در سمت چپ بالای نمایشگر خود، دارای یک حفره بوده که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. انرژی اوپو F21s Pro 5G نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزار نیز، گفته می‌شود این گوشی از اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS 12.1 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی که از دو سیم‌کارت نانو پشتیبانی خواهد کرد، دارای وزن ۱۸۱ گرمی خواهد بود. انتظار می‌رود اوپو F21s Pro 5G با قیمتی در حدود ۲۳٬۰۰۰ تا ۲۴٬۰۰۰ روپیه (معادل ۲۹۰ الی ۳۰۰ دلار) به فروش برسد.

اگر مشخصات بالا برایتان آشنا است، جای تعجب ندارد. زیرا جزئیات ذکر شده دقیقا مانند اوپو رنو ۸ زد است. اگر تمامی شایعاتی که تا کنون مطرح شده درست باشند، اوپو F21s Pro 5G همان رنو ۸ زد بوده که فقط نام آن تغییر یافته است.

رندرهای لو رفته از اوپو F21s Pro 5G در رنگ Dawnlight Gold

در اوایل ماه جاری، اوپو به صورت غیرمستقیم اعلام کرد که یکی از اعضای خانواده F21s Pro دارای دوربین میکرولنز خواهد بود و مدل نشان داده شده نیز، شباهت زیادی به Reno7 4G داشت و همچنین به عنان F21 Pro شناخته می‌شود. بنابراین می‌توان گفت اگر F21s Pro غیر 5G باشد، شباهت‌های بسیار زیادی با F21 Pro خواهد داشت. البته که ما انتظار ایجاد تغییرات از سوی اوپو را داریم، ولی پیش‌بینی می‌شود این تغییرات خیلی کم باشند. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم اوپو در رویداد رسمی خود از چه چیزی رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)