خانهاخبار
اپل رسما تایید کرد که نماد درصد باتری در iOS 16 به همه آیفون‌ها راه نخواهد یافت

اپل رسما تایید کرد که نماد درصد باتری در iOS 16 به همه آیفون‌ها راه نخواهد یافت

در آخرین نسخه‌های آزمایشی iOS 16 مشاهده شد که آیکون درصد باتری که از آیفون X تا به حال در آیفون‌های ناچ‌دار اپل حذف شده بود، خوشبختانه دوباره توسط اپل به این آیفون‌ها در بالای صفحه اصلی برگردانده شد، اما این شامل همه آیفون‌های ناچ‌دار نمی‌شد و برخی از آیفون‌ها از این قابلیت محروم بودند، حالا با عرضه عمومی iOS 16 اپل رسما تایید کرده که همگی آیفون‌ها از این ویژگی بهره‌مند نخواهند شد.
۱۴۰۱/۶/۲۳

پس از انتشار عمومی iOS 16 اپل تایید کرده است که کاربران مدل‌های قدیمی‌تر آیفون، امکان نمایش مستقیم درصد باتری آیفون خود را در نوار وضعیت نخواهند داشت.

در یک سند پشتیبانی به روز شده در وب سایت اپل، اپل گفته که نمایش جدید درصد باتری در آیفون XR، آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی در دسترس نخواهد بود. اپل هیچ اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا این دستگاه‌ها قابلیت جدید را دریافت نمی‌کنند ارائه نداده است.

image

 

اپل نماد درصد باتری را در نسخه بتا iOS 16 در تابستان اضافه کرد. این ویژگی جدید که در تنظیمات و باتری قابل شخصی سازی است، به کاربران امکان می‌دهد تا همیشه درصد باتری خود را به طور مستقیم در نوار وضعیت بدون نیاز به کشیدن انگشت از بالا به پایین (مشاهده کنترل سنتر) ببینند.

از زمانی که آیفون X با ناچ معروف خود معرفی شد، کاربران از اپل خواستند تا نماد درصد باتری آیفون را مستقیما به نوار وضعیت برگرداند، حالا با اینکه اپل به خواسته آنها پاسخ داده است، اما ارائه چنین قابلیتی که مورد نیاز کاربران است به این شکل ، بسیار بحث برانگیز شده است.

نماد جدید شامل درصد باتری درون عکس باتری است، نه به مانند گذشته در سمت چپ آن. در این قابلیت نماد سفید باتری کاملا پر می‌ماند تا زمانی که باتری آيفون به ۲۰ درصد می‌رسد، در این مرحله یک پنجم نماد قرمز می‌شود و بقیه نماد به صورت شفاف نمایش داده می‌شود.

به نظر شما دلیل اپل برای اینکه نماد درصد باتری را برای گوشی‌های مذکور ارائه نداده، چه بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)