خانهاخبار
اطلاعات جدیدی در مورد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شد

اطلاعات جدیدی در مورد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شد

جزئیات دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا توسط افشاگر توییتری لو رفت.
۱۴۰۱/۶/۲۱

پس از معرفی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴، اکنون دیگر همه منتظر سری گلکسی اس ۲۳ از سوی سامسونگ هستند. با اینکه همچنان مدت زیادی تا معرفی این گوشی باقی مانده است، اما مدتی بوده که شایعات می‌گویند گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل جدید خواهد بود. اکنون افشاگر معروف فعال در توییتر به نام Ice Universe که سابقه خوبی در مورد افشای اطلاعات محصولات سامسونگ دارد، اطلاعاتی جدیدی در این باره منتشر کرده است.

image

 

طبق گفته وی، دوربین استفاده سامسونگ از ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۳ اولترا «۱۰۰ درصد تأیید شده» و قطعی است. Ice Universe ادامه داده که این دوربین دارای دریچه دیافراگم f/1.7، اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و پیکسل‌های ۰.۶ میکرومتری است.

بر اساس این اطلاعات، دوربین که سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا تدارک دیده کاملا با دوربین‌های ایزوسل HP1 یا ایزوسل HP3 متفاوت است. اگرچه اندازه سنسور HP1 همچنان تأیید نشده است، اما با تکیه بر سنسور 1/1.4 اینچی HP3، می‌توان گفت این دوربین جدید، اندازه سنسور بزرگتری دارد.

بر اساس سایر شایعات، گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای طراحی دوربین مشابه با گلکسی اس ۲۲ اولترا بوده و همچنین دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد. دوربین که از زمان گلکسی اس ۲۱ اولترا با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ همراه بوده است. همچنین سایر گمانه‌زنی‌ها خبر از تأمین انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و اسکنر اثر انگشت بزرگ‌تر می‌دهند.

در نهایت نیز باید ذکر کرد که تمامی اطلاعات شایعه بوده و با توجه به اینکه هنوز ماه‌ها تا معرفی رسمی پرچمداران ۲۰۲۳ سامسونگ مانده است، بسیاری از این جزئیات ممکن است با چاشنی تغییر همراه شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)