خانهاخبار
مدیرعامل هواوی بخشی از مشخصات فنی سری هواوی میت 50 را فاش کرد

مدیرعامل هواوی بخشی از مشخصات فنی سری هواوی میت 50 را فاش کرد

سری جدید پرچمدار هواوی در تاریخ 15 شهریور معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۱

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، هفته آینده سری پرچمدار جدید هواوی موسوم به سری میت 50 از راه خواهد رسید و گوشی‌های هوشمند این برند چینی وارد دهمین نسل خود خواهند شد. در این راستا، مدیرعامل برند هواوی به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده است که در آن سه ویژگی برجسته از مشخصات فنی این سری پرچمدار را اعلام کرده است.

image

در ابتدا، مدیرعامل هواوی اعلام کرد که سری هواوی میت 50 به سیستم تصویربردای XMage مجهز خواهد بود که تنها محدود به این سری پرچمدار است. طبق ادعای این مقام مسئول، این فناوری جدید حاصل سال‌ها تجربه و همکاری با برندهای معتبر مانند لایکا و ساخت گوشی‌های مبتنی بر دوربین بوده است. در این راستا، شایعه شده است که توسعه فناوری XMage براساس یک واحد پردازش عصبی اختصاصی بوده است که توسط HiSilicon ساخته شده است و دیگر خبری از پردازش سیگنال تصاویر اسنپدراگون نخواهد بود.

دومین ویژگی سری هواوی میت 50 احتمالا پشتیببانی آن از سیستم ارتباط ماهواره‌ای است که توسط مدیرعامل هواوی به نام کاوش در آسمان بالای سر خوانده شد. سیستم ارتباط ماهواره‌ای می‌تواند برای مواطق حساس مانند وقوع حادثه به کمک کاربر بیاید و پیام‌های اضطراری ارسال کند. قبلا نیز شایعه شده بود که این قابلیت در سری آیفون 14 نیز به کار خواهد رفت.

image

اخرین ویژگی نیز عرضه نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3 با سری هواوی میت 50 است. دیگر قابلیت برجسته این سری پرچمدار که در نوع خود بسیار قابل توجه است این است که سری هواوی میت 50 قادر است حتی در صورت تمام شدن شارژ برخی از فعالیت‌های کاربر را انجام دهد. برخی از گزارش‌های غیر رسمی ابراز داشته‌اند ویژگی NFC به عنوان مثال پس از تمام شدن باتری نیز همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. حتی شایعه شده است که این سری پرچمدار می‌تواند علی‌رغم دشارژ شدن تماس صوتی برقرار کند.

در نهایت باید اشاره کرد که سری پرچمدار هواوی میت 50 در تاریخ 6 سپتامبر مصادف با 15 شهریور معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)