خانهاخبار
نسخه جدید بتای رابط کاربری جدید سامسونگ برای سری گلکسی اس 21 هم عرضه شد

نسخه جدید بتای رابط کاربری جدید سامسونگ برای سری گلکسی اس 21 هم عرضه شد

سامسونگ امروز ONE UI 5، نسخه جدید رابط کاربری خود را، پس از عرضه برای خانواده اس 22، برای سری گلکسی اس 21 هم عرضه کرد.
۱۴۰۱/۶/۹

در اوایل این ماه سامسونگ نسخه بتای عمومی One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ را برای سری گلکسی اس 22 ارائه کرد؛ حال امروز این نسخه به سراغ دستگاه‌های سری گلکسی اس 21 رفته تا این گوشی‌ها هم طعم نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ را بچشند. به نظر می‌رسد تاکنون این نسخه در کشورهای کره و بریتانیا عرضه شده، که این نشانه این است که به زودی در تمامی مناطق دنیا در دسترس خواهد بود.

image

 

برای بهره بردن از نسخه بتای رابط کاربری جدید سامسونگ لازم است که از برنامه Samsung Members استفاده کنید، سپس در این برنامه گزینه One UI 5.0 Beta را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و جزئیات و دستگاه خود را ثبت کنید. پس از انجام این کار، معمولا تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا بروزرسانی آن را دریافت کنید. البته این مختص کسانی هست که دوست دارند زودتر از دیگران نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ را تجربه کنند، وگرنه چنانچه می‌توانید بیشتر صبر کنید، طولی نخواهد کشید که سامسونگ عرضه عمومی این نسخه را آغاز کند.

این بتای جدید با شماره ساخت G99xBXXU5ZVHE شناخته می‌شود که در آن حرف «x» بستگی به اینکه کدام گوشی از سری گلکسی اس 21 را دارید، متفاوت خواهد بود. شایعه شده است که نسخه نهایی و پایدار One UI 5.0 در اواسط اکتبر برای خانواده گلکسی اس 22 منتشر خواهد شد. این به این معنی است که این نسخه به طور همزمان با گلکسی اس 22، برای گلکسی اس 21 عرضه نخواهد شد، اما قاعدتا نباید بیشتر از دو یا سه هفته طول بکشد تا سامسونگ این نسخه را برای سری گلکسی اس 21 هم عرضه کند.

اگر از افرادی هستید که این نسخه جدید از رابط کاربری سامسونگ را نصب کرده‌اید، لطفا در خصوص ویژگی‌های جدید آن و ظاهرش، تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)