خانهاخبار
پوکو M5 و پوکو M5s در تاریخ 14 شهریور رونمایی خواهد شد

پوکو M5 و پوکو M5s در تاریخ 14 شهریور رونمایی خواهد شد

جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی و حافظه 128 گیگابایتی بهره خواهند برد.
۱۴۰۱/۶/۸

برند پوکو برای مدت زمان زیادی در حال کار روی گوشی‌های میان‌رده متعددی بوده است و حالا به نظر می‌رسد قرار است مدل‌های جدید مقرون به صرفه‌ای از طرف این برند زیر مجموعه چینی روانه بازار شود. در این راستا، دیروز به طور رسمی اعلام شد شیائومی قرار است در طی رویدادی در چین و در تاریخ 5 سپتامبر مصادف با 14 شهریور از گوشی‌های میان‌رده جدید سری M رونمایی کند.

همانطور که در تیزر برند پوکو مشخص است، گوشی‌هایی که قرار است در طی این رویداد رونمایی شوند دو مدل پوکو M5 و M5s هستند که قبلا نیز شایعاتی درباره آن‌ها منتشر شده بود. طبق شایعات پیشین، پوکو M5 از تراشه مدیاتک هلیو G99 بهره خواهد برد. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی به نمایشگر 6.58 اینچی ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 33 واتی مجهز خواهد بود.

image

کانفیگ‌های پوکو M5 نیز شامل دو مدل حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و یک نسخه حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. نرم‌افزار این گوشی نیز احتمالا اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 است. برچسب قیمتی احتمالی پوکو M5 نیز برابر با 187 دلار است. از دیگر مشخصات فنی پوکو M5 می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد. از آن سو، انتظار می‌رود پوکو M5s در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید عرضه شود و کانفیگ‌های آن نیز مشابه دیگر نسخه سری باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)