خانهاخبار
سری گلکسی اس 22 سامسونگ یک بروزرسانی مهم برای دوربین دریافت می‌کند

سری گلکسی اس 22 سامسونگ یک بروزرسانی مهم برای دوربین دریافت می‌کند

سامسونگ امروز اعلام کرده که به زودی یک آپدیت نرم افزاری را برای گوشی‌های گلکسی اس 22 سامسونگ ارائه می‌کند که ویژگی‌ها و بهبودهای قابل توجهی را روی دوربین این گوشی‌ها اعمال خواهد کرد؛ همچنین برخی از این قابلیت‌ها را برای سری گلکسی اس 21 هم عرضه می‌کند.
۱۴۰۱/۶/۷

سامسونگ امروز اعلام کرده که بروزرسانی نرم افزاری جدیدش برای سری گلکسی اس 22 بهبودهای قابل توجهی را در دوربین‌های سه‌گانه آن به همراه خواهد داشت. ویدیوهای Hyperlapse برای دوربین تله فوتو فعال خواهد شد و مسیر ناوبری برای اسکن کدهای QR بهبود می‌یابد و آسان‌تر خواهد شد.

قابلیت Hyperlapse در برنامه دوربین امکان ضبظ با دوربین‌های واید و الترا واید را ارائه می‌کند، اما اکنون با این آپدیت جدید، گزینه سوم 3x هم در راه است. این شرکت همچنین تایید کرده که Astro Hyperlapse در حال حاضر در دست توسعه است، ویژگی جالبی که به کاربران امکان می‌دهد حتی عکس‌های هنری بیشتری از آسمان شب داشته باشند.

اسکنر کدهای QR ناحیه اسکن بزرگ‌تری خواهد داشت و اگر برنامه به تنهایی به صورت خودکار کد را پیدا نکند، شما خواهید توانست که به صورت دستی برای اسکن روی آن ضربه بزنید. همچنین پیش‌تر اشکالی وجود داشت که شما نمی‌توانستید به سادگی پیام پشت کدهای QR را رد کنید و باید برنامه را می‌بستید یا URL را دنبال می‌کردید که دیگر این مشکل برطرف شده است.

از دیگر پیشرفت‌ها در این بروزرسانی، بهبود در عملکرد ویژگی HDR و بازتولید رنگ است. استفاده از حافظه و عملکرد هوش مصنوعی در حالت‌های مختلف عکس، ویدیو، و حالت شب نیز بهینه شده است. ثبات در دروبین‌ها نیز بیشتر بهبود خواهد یافت.

تمامی این بروزرسانی‌های سامسونگ مختص گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس، و گلکسی اس 22 الترا هستند. البته این شرکت اعلام کرده که بهبود ویژگی‌های Hyperlapse و اسکن کدهای QR را در سری گلکسی اس 21 هم اعمال خواهد کرد؛ با این حال عملکردهای دیگری که در این بروزرسانی‌ها عرضه می‌شوند، به دوربین‌های سری گلکسی اس 22 محدود است و بعید به نظر می‌رسد که برای پرچم‌داران نسل قدیمی‌تر سامسونگ ارائه شود.

آیا شما از دارندگان گوشی‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ هستید؟ این بروزرسانی‌ها چقدر برای شما کاربردی خواهند بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)