خانهاخبار
سامسونگ برنامه Expert RAW را به گلکسی زد فولد 4 می‌آورد

سامسونگ برنامه Expert RAW را به گلکسی زد فولد 4 می‌آورد

سامسونگ در حال ارائه به روز‌رسانی برای برنامه Expert RAW خود است.
۱۴۰۱/۶/۵

اپلیکیشن دوربین پیشرفته سامسونگ (Expert RAW)، برای گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۴ بروزرسانی می‌شود. این بروزرسانی ویژگی‌ها و پشتیبانی جدیدی را برای گلکسی زد فولد‌ ۴ به ارمغان می‌آورد.

image

 

نسخه 2.0.00.3 سامسونگ Expert RAW که از امروز عرضه می‌شود، از طریق فروشگاه گلکسی در دسترس خواهد بود. در آپدیت جدید، ویژگی جدیدی به نام «پیش‌تنظیمات سفارشی» پیدا خواهید کرد. هدف از این ویژگی این است که با تعریف و ذخیره تنظیمات مورد علاقه خود، دسترسی به تنظیمات دوربین که اغلب استفاده می‌شود را آسان‌تر کند.

در حالی که آپدیت پیش تنظیمات سفارشی، یک افزونه مورد استقبال از این نرم افزار است، اما فقط این تنها یکی از ویژگی‌هایی است که سامسونگ گفته است در این به روز رسانی گنجانده شده است. در پست انجمن سامسونگ در ماه گذشته، این شرکت اشاره کرد که یک ویژگی Save Format نیز وجود خواهد داشت که به کاربران امکان می‌دهد در قالب مورد نظر خود ذخیره کنند. به گفته توسعه دهندگان XDA، متأسفانه به نظر می‌رسد که این ویژگی از این نسخه جدید قطع شده است.

همچنین برخی از بهبودهای کیفیت تصویر برای شرایط کم نور و پشتیبانی از Galaxy Z Fold 4 جدید در بروزرسانی گنجانده شده است.

اگر قبلاً از Samsung Expert RAW استفاده نکرده‌اید، این اپلیکیشن یک راه عالی برای شروع عکاسی حرفه‌ای با موبایل سامسونگی شما خواهد بود و امکانات ویژه بسیاری در اختیارتان قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)