خانهاخبار
گزارش جدید اطلاعات متفاوتی از آیپد اقتصادی نسل دهم اپل می‌دهد

گزارش جدید اطلاعات متفاوتی از آیپد اقتصادی نسل دهم اپل می‌دهد

برطبق گزارش وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، آیپد اقتصادی جدید اپل که به زودی معرفی می‌شود، دارای تاچ آيدی و دوربین جلو در جای متفاوتی نسبت به نسل قبلی خود است.
۱۴۰۱/۶/۱

به گفته وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، آیپد ارزان‌تر بعدی اپل می‌تواند دارای تاچ آیدی تعبیه شده در دکمه پاور و دوربین فیس تایم تغییر مکان یافته باشد. در این گزارش چندید منبع چینی ادعا کرده‌اند که رندرهای ادعایی نسل دهم آیپد که در اوایل این ماه میلادی به اشتراک گذاشته شد، موقعیت تاچ آیدی و دوربین جلوی فیس تایم را روی این دستگاه درست نشان نداده است.

در حالی که رندرها آیپد نسل دهم را با یک دکمه هوم سنتی به همراه تاچ آیدی در قاب پایین نشان می‌دادند، این گزارش ادعا می‌کند که آیپد نسل دهم می‌تواند مانند آخرین مدل‌های آیپد ایر و آیپد مینی، دکمه پاور به همراه تاچ آیدی را در لبه بالایی شاسی داشته باشد.

image

 

از طرف دیگر این گزارش ادعا کرده که دوبین فیس تایم می‌تواند در قاب سمت راست دستگاه برای استفاده در حالت افقی قرار گیرد. این گزارش می‌گوید که ویژگی سنتر استیج اپل که به شما کمک می‌کند در حین تماس‌های ویدیویی در مرکز کادر قرار بگیرید، زمانی که آیپد در جهت افقی قرار می‌گیرد، بهتر عمل می‌کند و می‌گوید که موقعیت جدید دوربین فیس تایم در قاب سمت راست می‌تواند این سناریوی استفاده را تایید کند.

منابع این گزارش ادعا کرده‌اند که رندرهای قبلی آیپد نسل دهم، ابعاد کلی دستگاه را به دقت نشان می‌دهند. شایعات حاکی از آن بود که نسل دهم آیپد دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر ۱۰٫۵ اینچی، پورت USB-C، تراشه A14 Bionic، پشتیبانی از شبکه 5G در مدل‌های سیم کارت خور، حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های تخت خواهد بود. در مقایسه باید گفت که آیپد اقتصادی نسل نهم دارای صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی و تراشه A13 Bionic است.

طبق گزارش‌ها تولید انبوه آیپد نسل دهم در حال انجام است و انتظار می‌رود اپل این محصول را در رویداد اکتبر (مهر) خود معرفی کند که گفته شده دلیل به تعویق افتادن معرفی آیپد نسل دهم، ظاهرا تاخیر در iPadOS 16 است؛ شایان ذکر است که نسل نهم آیپد در سپتامبر سال گذشته میلادی (شهریور ۱۴۰۰) در کنار آیفون ۱۳ و آیپد مینی جدید رونمایی شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)