خانهاخبار
وان پلاس نورد ۳ در کنار چند گجت دیگر به زودی معرفی خواهد شد

وان پلاس نورد ۳ در کنار چند گجت دیگر به زودی معرفی خواهد شد

افشاگری در توییتر دست به انتشار لیستی از گجت‌های مورد انتظار از سوی وان پلاس زد.
۱۴۰۱/۶/۱

مدت کمی است که شایعات زیادی در مورد وان پلاس نورد ۳ به گوش می‌رسد. اما به نظر می‌رسد مجبور نیستیم برای معرفی این گوشی، مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

image

 

به گفته کارشناسی معتبر به نام موکول شارما، این شرکت قصد تولید وان پلاس نورد ۳ را داشته و به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی قرار است در کنار هدفون بلوتوثی نورد بادز، ساعت‌های هوشمند نورد بند و نورد واچ جدید، ترازوی هوشمند نورد جدید و چند دستگاه دیگر معرفی شود.

این دستگاه‌ها، باعث گسترش چشمگیر اکوسیستم نورد خواهد شد. همچنین تا پیش از این، وان پلاس چند هدفون بلوتوثی در سری نورد بادز معرفی کرده بود. بنابراین هدفون جدید این شرکت نیز قرار است بروزرسانی‌هایی برای آن‌ها باشد. همچنین انتظار می‌رود ساعت هوشمند نورد از ساعت هوشمند وان پلاس واچ قیمت کمتری داشته باشد.

image

تصویری از توییت موکول شارما در مورد محصولاتی که وان پلاس به زودی معرفی خواهد کرد

در حال حاضر تنها می‌دانیم این محصولات چه چیزی هستند. برای مثال می‌توان حدس زد نورد بند یک ردیاب تناسب اندام است. اکنون در مورد این محصولات هیچ چیزی به جز نام آن‌ها وجود ندارد. اما واضح است که وان پلاس قصد دارد برند نورد را به سرعت رشد دهد.

اکنون با همکاری‌های اخیر وان پلاس با اوپو و همچنین، ادامه خط پرچمدار گوشی‌های وان پلاس با دستگاه‌های مانند وان پلاس ۱۰ تی، به دست آوردن جزئیات در مورد دستگاه‌هایی که قرار است همگی از شرکت بیرون بیایند کار دشواری است.

همچنین اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه وان پلاس نورد ۳ وجود ندارد. اما با توجه به اینکه اکنون بیش از یک سال از رونمایی وان پلاس نورد ۲ می‌گذرد، می‌توانیم به زودی منتظر آن باشیم. لازم به ذکر است که شایعات پیشین نیز به معرفی این گوشی در ماه آگوست یا سپتامبر (مصادف با ماه مرداد یا شهریور) اشاره کردند.

تجزیه و تحلیل: جداسازی برند نورد از وان پلاس

در ابتدا عرضه سری نورد، همه‌چیز کاملا ساده و قابل فهم بود. وان پلاس قصد داشت با عرضه این سری، جایگزینی ارزان قیمت و میان‌رده برای گوشی‌های پرچمدار خود ارائه دهد. همان کاری که گوگل نیز با عرضه گوشی‌هایی مانند پیکسل 6a کرد.

در دو سال اخیری که وان پلاس تصمیم گرفته نورد را وارد بازی کند، محصولات مختلف را به بازار عرضه کرده است. هم با نام نورد، هم بدون نام نورد. همچنین این موضوع باعث می‌شد تشخیص طرح‌ها و شماره‌گذاری‌های گوشی‌ها تبدیل به امری دشوار شود.

به عنوان مثال، وان پلاس نورد ۲ تی که اخیرا معرفی شده، یک ارتقای جزئی از وان پلاس نورد ۲ بود. اما به نظر برخی از کارشناسان، این دستگاه با تمام قابلیت‌هایش، یکی گوشی اضافی بود.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم وقتی این محصولات جدید وان پلاس از راه برسند، چه چیزی را همراه خود داشته و باعث انگشت به دهان ماندن کاربران خواهند شد یا خیر.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)