خانهاخبار
سری آیفون 14 می‌تواند در گزینه‌های رنگی فراوان عرضه شود

سری آیفون 14 می‌تواند در گزینه‌های رنگی فراوان عرضه شود

افشاگری مدعی است تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ در ۸ رنگ عرضه خواهند شد.
۱۴۰۱/۵/۲۹

اگر پیش از خواهان آیفونی با گستره رنگی بالا بودید، ممکن است خانواده آیفون 14 این قابلیت را در اختیار شما قرار دهند. زیرا بر اساس آخرین اطلاعات لو رفته، ممکن است تمامی ۴ مدل این سری در ۸ رنگ مختلف ارائه خواهد شد.

image

 

این اطلاعات توسط افشاگری فعال در توییتر به نام ماجین بو منتشر شده است. افشاگری که سابقه معقولی در چنین پیش‌بینی‌هایی دارد. در ادامه، تصاویری که ماجین بو از رنگ‌های احتمالی آیفون 14 به اشتراک گذاشته را مشاهده خواهیم کرد.

تصاویر قرار گرفته در توییتر توسط ماجین بو از ۸ رنگ احتمالی خانواده آیفون 14

در حالی که قاب‌هایی که در بالا دیدید، نسخه‌های غیررسمی این لوازم جانبی بوده، اما به نظر می‌رسد آن‌ها قاب‌های رسمی آیفون 14 خواهند بود. علاوه بر این، رنگ قاب‌های آیفون گاهی با رنگ دستگاه تطابق کامل دارند. بنابراین در اینجا می‌توان حدس زد که شاید رنگ قاب‌های بالا، با رنگ‌هایی که قرار است آیفون 14 درقالب آن عرضه شود تطابق داشته باشد.

همچنین این توییت، به معنای انتخاب رنگ‌های مشکی، سبز کم‌رنگ، صورتی، قرمز، یاسی، زرد، آبی و بنفش برای گستره رنگی خانواده آیفون 14 است.

همچنین با توجه به توییت ماجین بو، به نظر می‌رسد قاب‌هایی با این رنگ برای هر ۴ نسخه آیفون 14 ساخته شود. یعنی آیفون 14 استاندارد، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس. بنابراین به نظر می‌رسد هر ۴ مدل این خانواده در همان ۸ رنگ ارائه خواهند شد.

البته باید بدانید که ماجین بو، افشاگری کاملا مطمئن نیست. حتی اگر این رنگ‌ها، رنگ‌های رسمی قاب‌های سری آیفون 14 باشند، باز هم نمی‌توان گفت که حتما رنگ قاب‌ها با رنگ گوشی‌ها تطابق خواهد داشت.

از سوی دیگر، این رنگ‌ها با اطلاعات لو رفته قبلی هیچ تطابقی ندارند. اطلاعات قبلی حاکی از آن بوده که آیفون 14 و آیفون 14 مکس در رنگ‌های بنفش، سبز، مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. همچنین این اطلاعات مدعی بودند آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در رنگ‌های طلایی، بنفش، سبز، گرافیت و نقره‌ای در دسترس خواهند بود.

بنابراین اگر ادعای ماجین بو درست باشد، طیف رنگ آیفون‌های امسال شاید کمتر باشد، اما در همه گوشی‌ها یکسان خواهد بود. از طرف دیگر، تصاویر قاب‌ها می‌توانند به این معنا باشند که این رنگ آن‌ها فقط برای قاب بوده و ارتباطی به گوشی ندارد.

تجزیه و تحلیل: این ادعا محتمل به نظر نمی‌رسد

اکنون نویسنده سایت Tech Radar اذعان داشته که به شدت شک دارد که سری آیفون 14 در این رنگ‌ها ارائه شوند. زیرا این ادعا نه تنها با افشاهای قبلی مطابقت نداشته، بلکه برای اپل غیرعادی بوده که هر ۴ مدل را در رنگ‌های یکسان عرضه کند. زیرا این شرکت معمولا نسخه‌های پرو را در رنگ‌های کمی متفاوت ارائه می‌کند.

همچنین ۸ رنگ بیشتر از چیزی است که اپل برای هر مدل آیفون ارائه می‌دهد. بنابراین به نظر بعید است حتی یک مدل آیفون 14 در ۸ رنگ ارائه شود، چه برسد به همه آن‌ها.

البته لازم به ذکر است که شاید برخی از این رنگ‌ها در گستره رنگی سری آیفون 14 موجود باشند. به عنوان مثال مشکی و قرمز، که هر دو از رنگ‌های آیفون ۱۳ بوده و رنگ‌هایی هستند که اپل معمولا ارائه می‌دهد. همچنین شایعات زیادی درباره رنگ بنفش وجود دارد. اما اگر همه رنگ‌های ادعای شده توسط ماجین بو به حقیقت بپیوندد، باعث شگفت‌زدگی زیادی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۵/۳۰
❤??????
مراقب باشیم
واحد سنجشِ بعضی آدم‌ها ”رنگ‌ بر‌ ثانیه” است.