خانهاخبار
پیش‌خرید کنندگان Call of Duty: Modern Warfare 2 یک هفته زودتر به بخش داستانی بازی دسترسی پیدا می‌کنند!

پیش‌خرید کنندگان Call of Duty: Modern Warfare 2 یک هفته زودتر به بخش داستانی بازی دسترسی پیدا می‌کنند!

به تازگی مشخص شده که بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، یک هفته زودتر در اختیار کاربرانی که این بازی را پیش خرید دیجیتالی کرده‌اند، قرار خواهد گرفت.
۱۴۰۱/۵/۲۷

شرکت اکتیویژن قصد دارد تا بخش داستانی بازی مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare 2 را یک هفته زودتر در اختیار پیش خرید کنندگان دیجیتالی این عنوان قرار دهد. این خبر که در وب‌سایت Call of Duty قرار گرفته، به این امر اشاره می‌کند که بخش داستانی این بازی از تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)، برای پیش خرید کنندگان این عنوان قابل دسترسی خواهد بود. زمان عرضه رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، معادل با ۲۸ اکتبر (۶ آبان) است.

image

 

این دسترسی زودهنگام، تنها مخصوص نسخه دیجیتالی بازی بوده و اگر قصد بهره بردن از آن را دارید؛ باید بازی را از طریق پلی استیشن استور برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، مایکروسافت استور برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و در نهایت از طریق استیم یا بتل نت برای کامپیوتر‌های شخصی پیش خرید کنید.

پیش خرید بازی، همچنین به کاربران پلی استیشن اجازه دسترسی زودهنگام به دو رویداد بتا در ماه سپتامبر را نیز می‌دهد که البته در پلتفرم‌های دیگر، تنها محدود به یک رویداد بتا است. چند اسکین برای بازی فعلی در این سری یا همان Call of Duty: Vanguard و عنوان بتل رویال Warzone نیز به کاربران اهدا می‌شود.

image

 

بخش داستانی این بازی، در چند کشور متفاوت در جهان رخ داده و ادامه بازی Call of Duty: Modern Warfare (2019) محسوب می‌شود که در آن شاهد ریبوت موفقی از سری Modern Warfare بودیم. شخصیت‌های حاضر در این بخش داستانی شامل کاپیتان «جان پرایس»، «کایل گَریک» یا همان Gaz، «سایمِن رایلی» یا Ghost و در نهایت «جان مک‌ تِیویش» یا Soap می‌شوند.

image

 

گیمپلی این عنوان قرار است تا بر پایه مکانیک‌های Modern Warfare 2019 ساخته شده باشد و البته، در آن شاهد بهبود‌های بسیاری نیز خواهیم بود. درباره نسخه بعدی بازی Call of Duty و انتشار زودهنگام بخش داستانی آن برای پیش خرید کنندگان این عنوان چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Pendar_M

۱۴۰۱/۷/۲۰
سلام بهراد جان،
بله تمامی افرادی که بازی رو پیش‌خرید کرده باشن؛ یک هفته زودتر امکان تجربه کمپین MW2 رو دارند.

بهراد شهریاری

۱۴۰۱/۷/۱۵
سلام ببخشید بنده اکانت قانونی ظرفیت سوم برای این بازی پیش خریدکردم آیا برای بنده هم زود عرضه خواهد شد؟