خانهاخبار
موتورولا از تبلت موتو تب G62 به همراه نمایشگر ۱۰.۶ اینچی رونمایی کرد

موتورولا از تبلت موتو تب G62 به همراه نمایشگر ۱۰.۶ اینچی رونمایی کرد

شرکت موتورولا در امروز از تبلت جدید خود، یا همان موتو تب G62 رونمایی کرده که امکاناتی چون نمایشگر ۱۰.۶ اینچی، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ را به همراه دارد.
۱۴۰۱/۵/۲۶

شرکت موتورولا در امروز از جدیدترین تبلت مقرون به صرفه خود رونمایی کرده است. این تبلت که موتو تب G62 نام دارد؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. این تبلت همچنین دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگبایتی بوده که امکان افزایش آن تا سقف ۱ ترابایت توسط کارت‌های حافظه microSD نیز وجود دارد.

image

 

موتورولا موتو تب G62 دارای بدنه‌ای با کیفیت و از جنس فلز بوده و نمایشگری ۱۰.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ را نیز به همراه دارد. دوربین سلفی این تبلت، ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی آن نیز که در پشت دستگاه قرار گرفته، ۸ مگاپیکسلی است و زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای دارد. این تبلت به همراه سیستم عامل اندروید 12 به بازار می‌آید.

قاب پشتی این تبلت به دو رنگ متفاوت بوده و حالتی آب‌گریز دارد. موتو تب G62 از یک باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که سرعت شارژ آن معادل ۲۰ وات است. از جمله دیگر مشخصات این تبلت می‌شود به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، پورت USB-C، اسپیکر‌های چهارگانه و پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

image

 

موتورولا موتو تب G62 در دو نسخه LTE و وای فای روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه وای فای این تبلت، معادل با ۱۵٫۱۹۹ روپیه هند (حدود ۲۰۱ دلار) است و نسخه LTE نیز با قیمت ۱۷٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۲۶ دلار) به فروش خواهد رسید. موتورولا فروش نسخه وای فای این تبلت را از حالا آغاز کرده و نسخه LTE نیز از روز ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) به بازار می‌آید.

درباره تبلت مقرون به صرفه جدید شرکت موتورولا چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)