خانهاخبار
اوپو رینو 8 4G به همراه نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون 680 معرفی شد

اوپو رینو 8 4G به همراه نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون 680 معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی جدید خود در سری رینو 8 رونمایی کرده که از نظر مشخصات، شباهت‌های زیادی به گوشی رینو 7 دارد.
۱۴۰۱/۵/۲۶

شرکت اوپو به تازگی از جدیدترین عضو سری رینو 8 در کشور اندونزی رونمایی کرده است. این گوشی که اوپو رینو 8 4G نام دارد؛ هشتمین گوشی در خانواده رینو 8 به حساب آمده و از نظر مشخصات سخت افزاری، شباهت‌های زیادی به گوشی رینو 7 داشته که در ماه مارس شاهد معرفی آن بودیم.

image

 

اوپو رینو 8 4G دارای نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی را در قسمت بالایی سمت چپ خود جا داده است. در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که توسط دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق همراهی می‌شود.

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 استفاده کرده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. اوپو رینو 8 4G با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ColorOS 12.1 به بازار آمده و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی است.

 

این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار آمده و قیمت آن نیز معادل ۴٫۹۹۹٫۰۰۰ روپیه اندونزی (حدود ۳۳۹ دلار) است. عرضه رسمی اوپو رینو 8 4G از تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور) آغاز شده و امکان پیش خرید آن نیز در کشور اندونزی وجود دارد.

درباره گوشی اوپو رینو 8 4G چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، این گوشی با قیمت ۳۳۹ دلاری خود ارزش خرید دارد یا میان‌ رده‌های دیگری را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)