خانهاخبار
اوپو احتمالا دو گوشی هوشمند تاشو را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد

اوپو احتمالا دو گوشی هوشمند تاشو را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد

گوشی تاشو جدید اوپو احتمالا شامل دو مدل فولد و فلیپ خواهد بود.
۱۴۰۱/۵/۲۲

اولین گوشی تاشو برند اوپو موسوم به اوپو فایند N مورد استقبال بسیار خوبی در بازار چین قرار گرفت ولی متأسفانه اصلا برای بازار جهانی عرضه نشد و تنها به بازار خانه خود محدود شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد گوشی‌های تاشو جدیدی را در پاییز سال جاری میلادی روانه بازار کند.

ظاهرا اوپو برنامه دارد تا در طی هفته‌های جاری دو گوشی تاشو را معرفی کند که این بار برای بازار جهانی عرضه خواهد شد و شامل دو مدل اوپو فایند N فولد و فایند N فلیپ خواهد بود. نکته جالب توجه این است که نام این دو گوشی تاشو قبلا نیز در لیست اداره ثبت نام تجاری اروپا ثبت شده بود.

image

اوپو فایند N: اولین گوشی تاشو اوپو

شایان ذکر است که از نام‌گذاری محصولات جدید اوپو کاملا مشخص است که این برند چینی قصد دارد استراتژی گوشی‌های تاشو سامسونگ را دنبال کند. در این راستا، هنوز مشخص نیست که اوپو فایند N فولد از نظر طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 خواهد بود و یا فرم فکتور جمع و جور اوپو فایند N را تکرار خواهد کرد. به علاوه، اوپو فایند N فلیپ نیز به نظر رقیب مستقیم گلکسی زد فلیپ 4 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو فایند N فولد و فایند N فلیپ به مانند گوشی‌های تاشو سامسونگ احتمالا از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهند برد. در چین، اوپو فایند N با قیمت‌گذاری رقابتی عرضه شده بود ولی مشخص نیست که آیا نسل جدید گوشی‌های تاشو اوپو نیز قیمت مناسب خواند داشت و یا وارد رده قیمتی پرمیوم خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)