خانهاخبار
گلکسی بادز 2 پرو با صدای 24 بیتی Hi-Fi رسما رونمایی شد

گلکسی بادز 2 پرو با صدای 24 بیتی Hi-Fi رسما رونمایی شد

هدفون جدید سامسونگ با قیمت 299 یورو روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۵/۱۹

سامسونگ هدفون گلکسی بادز 2 را ماه اوت سال گذشته میلادی معرفی کرد و حالا پس از یک سال نوبت به نسخه پرو رسیده است که شاهد رونمایی آن در مراسم آنپکد امسال بودیم. هدفون گلکسی بادز 2 پرو حدود 15 درصد کوچک‌تر از نسل قبلی خود است تا راحت‌تر در گوش کاربر جا گیرد و باعث ازار گوش در استفاده طولانی مدت نشود.

هدفون جدید سامسونگ از طراحی آیرودینامیک پیشرفته بهره می‌برد که با حفره‌های خروج هوا و نازل کنترل می‌تواند گردش‌ هوا خوبی را ایجاد کند. به علاوه، گلکسی بادز 2 پرو از ساختار سه میکروفونه و محافظ باد بهینه شده بهره می‌برد که قادر است تا صدای مزاحم بیرونی را به حداقل برساند. شایان ذکر است که محافظ باد گلکسی بادز 2 پرو دو برابر نسل قبلی خود اندازه دارد.

image

 

گلکسی بادز 2 پرو از قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته و هوشمند بهره می‌برد که در مقایسه با گلکسی بادز پرو تا سه دسی‌بل بیشتر می‌تواند صدا را کاهش دهد. همچنین این هدفون از حالتی به نام Voice Detect پشتیبانی می‌کند که در حین تماس در خیابان صدای کاربر را به صورت هوشمند تطبیق می‌دهد. این ویژگی به طور خودکار نیز می‌تواند گلکسی بادز 2 پرو را از حالت ANC به آمبیانت تغییر دهد تا صدای کاربر با شفافیت هرچه تمام‌تر به گوش برسد.

image

 

هدفون گلکسی بادز 2 پرو از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌برد که از صدای باکیفیت و شفاف 24 بیتی Hi-Fi پشتیانی می‌کند. این هدفون همچنین از حالت صدای 360 درجه برای تجربه واقعی‌تر و بهتر بهره می‌برد و به فناوری Dolby Head Tracking مجهز شده است که قادر است تا صدای سینمایی را به طور دقیق تقلید کند.

image

 

گلکسی بادز 2 پرو با همه دستگاه‌های کاربر مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپتاپ، ساعت هوشمند و تلویزیون هوشمند سازگار خواهد بود. سامسونگ قابلیت‌های Buds Audio Switch، Easy Pair و Bluetooth Info Sync را نیز بهبود بخشیده است تا اتصال این هدفون با تلویزیون هوشمند سامسونگ و گلکسی بوک به سریع‌ترین شکل ممکن برقرار شود. ویژگی SmartThings Find نیز در هدفون گلکسی بادز 2 پرو وجود دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بهره‌گیری از گوشی گلکسی خود هدفون را پیدا کند.

image

 

هرکدام از ایربادهای گلکسی بادز 2 پرو از باتری 61 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد که در حالت فعال بودن حذف نویز فعال تا 5 ساعت و با غیرفعال شده آن تا 8 ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد. کیس شارژ این هدفون پرچمدار نیز از درگاه USB-C و باتری 515 میلی‌امپر ساعتی برخوردار است که مدت زمان پخش موسیقی را تا 29 ساعت افزایش می‌دهد.

image

image

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی گلکسی بادز 2 پرو می‌توان به بلوتوث 5.3، تیون صدای AKG و گواهی ضدآب IPX7 اشاره کرد. برچسب قیمتی هدفون پرچمدار سامسونگ برابر با 299 یورو است که در سه رنگ گرافیتی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کوروش

۱۴۰۱/۵/۲۳
میخرمت