خانهاخبار
اپل بروزرسانی جدیدی را برای نمایشگر استودیو منتشر کرد

اپل بروزرسانی جدیدی را برای نمایشگر استودیو منتشر کرد

اپل امروز آپدیت جدیدی را برای نمایشگر استودیو خود عرضه کرده که مهم‌ترین ویژگی آن رفع مشکل اسپیکر این محصول است که بسیاری از آن شکایت داشتند.
۱۴۰۱/۵/۱۵

اپل امروز یک نسخه به روز شده از نرم افزار 15.5 را برای نمایشگر استودیو منتشر کرده که این بروزرسانی بیش از دو ماه پس از آخرین بروزرسانی سیستم عامل این محصول ارائه می‌شود. نسخه قبلی سیستم عامل 15.5 دارای شماره ساخت 19F77 بود، در حالی که این نسخه جدید 19F80 است.

image

 

یادداشت‌های توضیحات اپل برای این بروزرسانی تایید می‌کنند که این بروزرسانی مشکل بلندگوهای این صفحه نمایش اپل را برطرف می‌کند. از زمان عرضه نمایشگر استودیو، همواره شکایت‌هایی در مورد کیفیت اسپیکر این محصول وجود داشته است. اپل هفته گذشته یادداشتی را برای ارائه دهندگان خدمات مجاز ارسال کرد و اذعان کرد که برخی مشتریان با مشکل قطع شدن یا پخش ناهنجار اسپیکرهای نمایشگر استودیو درگیر هستند.

این شرکت در این یادداشت گفته است که بروزرسانی که به زودی ارائه می‌شود، این مشکل را برطرف خواهد کرد؛ بروزرسانی که امروز شاهد آن هستیم.

نرم افزار نمایشگر استودیو را می‌توان با اتصال آن به مک خود آپدیت کرد. دارندگان این محصول برای رفع مشکل مذکور و بروزرسانی صفحه نمایش خود باید به آدرس System Preferences > Software Update مراجعه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)