خانهاخبار
رندرهای CAD آیپد 2022 مقرون به صرفه منتشر شد

رندرهای CAD آیپد 2022 مقرون به صرفه منتشر شد

تبلت ارزان‌قیمت اپل احتمالا در ماه اکتبر و یا سپتامبر میلادی از راه خواهد رسید.
۱۴۰۱/۵/۱۴

برای مدت زیادی شایعه شده بود که اپل قصد دارد سری آپید مقرون به صرفه خود را به روز کند که شامل یک مدل با درگاه Type-C به جای درگاه لایتنینگ، سخت‌افزار قدرتمند‌تر و طراحی مشابه نسل قبلی می‌شود. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای CAD جدیدی از این آیپد ارزان‌قیمت در دسترس قرار گرفته است که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد.

image

همانطور که در تصاویر مشخص است، متأسفانه نوع درگاه به کار رفته در آیپد 2022 مقرون به صرفه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که بخش درگاه این تبلت با رنگ قرمز پوشانده شده است. در این راستا، به نظر می‌رسد هنوز استفاده از درگاه Type-C در آیپد 2022 مقرون به صرفه به طور کامل تایید نشده است. به علاوه، در پنل پشتی این تبلت جدید جزیره دوربین شامل یک سنسور اصلی و فلش LED قرار دارد.

image

 

image

پنل جلویی آپید 2022 مقرون به صرفه نیز مشابه نسل قبلی خود است و از نمایشگر با حاشیه زیاد با دوربین سلفی بالای نمایشگر و سنسور اثر انگشت تاچ‌آیدی ادغام شده با کلید فیزیکی هوم برخوردار می‌باشد. اندازه نمایشگر این تبلت نیز به احتمال زیاد یا 10.5 اینچی و یا 10.9 اینچی خواهد بود. شایان ذکر است حاشیه نمایشگر آیپد 2022 مقرون به صرفه نسبتا زیاد است که البته با توجه به رده قیمتی آن چندان دور از ذهن نیز نبود.

image

براساس شایعات منتشر شده، سخت‌افزار آیپد 2022 مقرون به صرفه تراشه A14 است که در سری آیفون 12 نیز به کار رفته بود. همچنین این تراشه نسل جدید سخت‌افزار به کار رفته در آیپد 2021 مقرون به صرفه یعنی تراشه A13 است. در نتیجه، انتظار می‌رود تبلت جدید اپل پیشرفت چشمگیری از نظر عملکرد سخت‌افزاری داشته باشد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ابعاد آیپد 2022 مقرون به صرفه برابر با 248.62 x 179.5 x 6.98 میلی‌متر است که در مقایسه با نسل قبلی کوتاه‌تر، عریض‌تر و نازک‌تر شده است. همچنین تبلت جدید اپل احتمالا در ماه سپتامبر میلادی و همراه با سری پرچمدار آیفون 14 و یا در رویدادی جداگانه در ماه اکتبر میلادی رونمایی خواهد شد. خوشبختانه نرم‌افزار تبلت 2022 مقرون به صرفه احتمالا iPadOS 16 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)