خانهاخبار
توییتر قصد آزمایش یک ویژگی کارآمد را دارد

توییتر قصد آزمایش یک ویژگی کارآمد را دارد

توییتر اعلام کرده که به زودی قابلیت قرار دادن انواع مختلف فرمت‌های فایل را اعم از ویدئو، گیف، عکس و ترکیب آنها را به طور همزمان در یک توییت مورد آزمایش قرار می‌دهد که پس از موفقیت‌آمیز بودن آن به طور عمومی عرضه شود.
۱۴۰۱/۵/۱۰

توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها را در قالب‌های مختلف به یک توییت متصل کنند. با استفاده از این ویژگی کاربر می‌تواند یک عکس، ویدئو و یک گیف را به طور همزمان به یک توییت اضافه کند. کسانی که برای مدتی از توییتر استفاده کرده باشند می‌دانند که این شرکت تاکنون از پیوست کردن یک نوع فایل به یک توییت پشتیبانی کرده است و در حالی که شما تا ۴ عکس را می‌توانید به توییت پیوست کنید، اما هیچ راهی برای پیوست کردن بیش از یک ویدئو یا گیف یا ترکیبی از این موارد با عکس وجود نداشت.

image

با این بروزرسانی محدودیت تعداد چهار فایل برای هر توییت به قوت خود باقی است، اما اکنون می‌توانید هر ترکیب دلخواهی اعم از تصاویر، ویدئوها و گیف را در این چهار فایل داشته باشید.

توییتر در گفتگو با Techcrunch گفته: «ما در حال آزمایش یک ویژگی جدید با حساب‌های منتخب برای مدت زمان محدودی هستیم که به افراد اجازه می‌دهد تا حداکثر چهار نوع فایل را بدون توجه به فرمت آنها در یک توییت ترکیب کنند. ما می‌بینیم که مردم مکالمات بصری بیشتری در توییتر دارند و از تصاویر، گیف‌ها و ویدئوها برای هیجان‌انگیزتر کردن این مکالمات استفاده می‌کنند، بنابراین امیدواریم با آزمایش این قابلیت  بیاموزیم که مردم چگونه این قالب‌های رسانه‌ای مختلف را ترکیب می‌کنند تا خلاقانه‌تر خود را در توییتر با بیش از ۲۸۰ کاراکتر بیان کنند.»

طبق معمول آزمایش‌های توییتر، این ویژگی فقط برای حساب‌های کاربری انتخابی خاصی در مناطق منتخب در دسترس خواهد بود و هنوز اطلاعات مشخصی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)