خانهاخبار
اپل قصد دارد پیش از عرضه آیفون ۱۴ تأمین‌کنندگان خود را گسترش دهد

اپل قصد دارد پیش از عرضه آیفون ۱۴ تأمین‌کنندگان خود را گسترش دهد

غول آمریکایی قصد دارد همکاری‌های جدیدی را آغاز کند.
۱۴۰۱/۵/۳

طبق سنت هر سال، انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر (مصادف با شهریور) از سری جدید آیفون رونمایی کند. اکنون که دیگر به این رویداد نزدیک هستیم، شایعات روز به روز در حال افزایش هستند. از مهم‌ترین این شایعات، می‌توان به حذف نسخه مینی در این خانواده اشاره کرد. طبق این شایعه خانواده آیفون ۱۴ در ۴ نسخه آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد اپل بعد از ۵ سال قصد دارد ناچ را از نمایشگر گوشی‌های خود حذف کرده و از حفره برای قرار دادن دوربین و سنسورها استفاده کند. افزایش قیمت در مقایسه با سری‌های قبلی آیفون نیز یکی دیگر از شایعاتی است که این روزها بسیار به گوش می‌رسد.

image

 

طبق اخبار اخیر به نظر می‌رسد غول آمریکایی قصد دارد تأمین‌کنندگان را خود برای جلوگیری از تأخیر در عرضه گوشی‌های خود گسترش دهد. این تدبیر علاوه بر کاهش وابستگی اپل به تأمین‌کنندگان، به کوپرتینویی‌ها این فرصت را خواهد داد تا بتوانند با قیمت‌های کمتری قطعات خود را تأمین کنند. لازم به ذکر است که اپل از زمانی که همکاری خود را با کمپانی چینی SG Micro آغاز کرد، مشغول گسترش تأمین‌کنندگان خود بود.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، احتمالا SG Micro مسئول تولید مدارهای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را بر عهده خواهد داشت. لازم به ذکر است که این اولین باری است که یک شرکت چینی به اپل قطعه عرضه می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که آن‌ها در قابلیت‌های فنی به سطح بالایی رسیده و اگر کمپانی‌ها قصد تولید محصولات ممتاز و رده بالا دارند، باید با آن‌ها همکاری کنند.

همچنین تأمین قطعات آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس توسط شرکت چینی SG Micro باعث می‌شود هزینه‌های اپل برای تهیه ملزومات خود کاهش یافته و همچنین از تأخیر احتمالی برای تولید محصولات جلوگیری شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)