خانهاخبار
نمایشگر کاور بزرگ‌تر موتورولا ریزر 3 رسما تایید شد

نمایشگر کاور بزرگ‌تر موتورولا ریزر 3 رسما تایید شد

نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا در ویدئویی جدید به نمایش گذاشته شد و نمایشگر کاور بزرگ آن تایید شد.
۱۴۰۱/۴/۳۰

قبلا شایعه شده بود که گوشی تاشو جدید موتورولا موسوم به موتو ریزر 3 از نمایشگر داخلی و کاور بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبلی خود بهره خواهد برد. در این راستا، هفته گذشته مدیر عامل بخش موبایلی لنوو طراحی پنل جلویی و نمایشگر داخلی موتورولا ریزر 3 را به نمایش گذاشت. حالا این مقام مسئول با به اشتراک‌گذاری ویدئویی جدید، رسما از نمایشگر کاور موتورولا ریزر 3 پرده‌برداری کرد.

image

براساس این ویدئو، بازی تاس در حال اجرا روی نمایشگر کاور موتورولا ریزر 3 است و آقای چن جین با اشاره به این موضوع، اعلام می‌کند کاربری‌هایی مانند بازی کردن در نمایشگر کاور امکان‌پذیر است. البته بازی اجرا شده یک بازی ساده و معمولی است ولی حتی اجرای همین بازی در نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 3 نیز غیر ممکن است. به علاوه، با کمی دقت و افزایش روشنایی ویدئو می‌توان به خوبی دوربین دوگانه موتورولا ریزر 3 را مشاهده کرد.

image

برخی از گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که نمایشگر کاور موتورولا ریزر 3 برابر با 3 اینچ خواهد بود در حالی که نمایشگر کاور مدل قبلی 2.7 اینچ است. نمایشگر داخلی این گوشی نیز 6.7 اینچ است که به نسبت نمایشگر 6.2 اینچی موتورولا ریزر 5G افزایش قابل توجهی داشته است. همچنین نمایشگر داخلی موتورولا ریزر 3 از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، موتورولا ریزر 3 از مکانسیم لولای جدیدی بهره خواهد برد که باز و بسته کردن دستگاه را آسان‌تر از نسل قبلی خواهد کرد.

image

در بخش دوربین، موتورولا ریزر 3 احتمالا به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. طبق تایید رسمی، موتورولا ریزر 3 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد. کانفیگ‌های این گوشی تاشو نیز احتمالا شامل سه مدل حافظه رم 6، 8 و 12 گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی خواهد بود. در نهایت باید اشاره کرد که برچسب قیمتی احتمالی موتورولا ریزر حدود 1150 یورو خواهد بود که در مقایسه با قیمت 1300 یورویی ریزر 5G کاهش قابل توجهی داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)