خانهاخبار
تصاویر رندر خبری گلکسی زد فلیپ 4 لو رفت

تصاویر رندر خبری گلکسی زد فلیپ 4 لو رفت

گوشی تاشو جدید سامسونگ در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۲۸

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات فراوانی که درباره نسل جدید جدید گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده بود، امروز تصویری رندری از گلکسی زد فلیپ 4 در دسترس قرار گرفت که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. این تصویر که توسط افشاگر برجسته به نام MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است، به احتمال زیاد رندر رسمی گلکسی زد فلیپ 4 محسوب می‌شود.

همانطور که در این تصویری رندری نیز مشخص است، گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا در چهار رنگ آبی، مشکی، کرمی و بنفش عرضه خواهد شد که البته رنگ بنفش آن به نظر مشابه همان رنگی است که خانواده گلکسی اس 22 با آن روانه بازار شد. به علاوه، نمایشگر خارجی و کاور گلکسی زد فلیپ 4 نیز مشابه آنچه شایعات قبلی اذعان داشته‌اند بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و احتمالا حدود 2.1 اینچ خواهد بود.

image

تصویر رندری جدید گلکسی زد فلیپ 4

شایان ذکر است که مکانیسم لولای بهبودیافته گلکسی زد فلیپ 4 در این تصویر مشخص نیست ولی اوایل هفته گذشته بود که افشاگر برجسته به نام Evleaks با به اشتراک‌گذاری تصویری از قسمت جانبی این گوشی تاشو لولای آن را به نمایش گذاشت. قبلا نیز شایعات ادعا کرده بودند لولای گلکسی زد فلیپ 4 نازک‌تر از نسل قبلی خواهد بود و از فضای خالی کمتری برخوردار خواهد بود.

image

جدای از این تغییرات مهم، گلکسی زد فلیپ 4 مطابق آن چه در تصویر نیز مشخص است و بر خلاف شایعات قبلی همچنان از دوربین دوگانه بهره خواهد برد و به نظر امسال نیز خبری از سه دوربین در گوشی تاشو سامسونگ نخواهد بود. البته برخی از گزارش‌ها اذعان کرده‌اند که عملکرد دوربین‌های گلکسی زد فلیپ 4 پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. از دیگر جزئیات فنی حاضر در رندر گلکسی زد فلیپ 4 می‌توان به درگاه Type-C و حفره اسپیکر اشاره کرد.

image

زمان رونمایی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 بنابر تصویری که دیروز از دعوت‌نامه سامسونگ لو رفت، احتمالا برابر با تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد خواهد بود. در این رویداد همچنین شاهد رونمایی از سری گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو خواهیم بود. از مشخصات فنی احتمالی گلکسی زد فلیپ 4 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، باتری 3700 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 25 واتی و دوربین 12 مگاپیکسلی اشاره کرد. به علاوه، گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا در کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)