خانهاخبار
شروع سفارش مک بوک ایر M2 از ۱۷ تیر

شروع سفارش مک بوک ایر M2 از ۱۷ تیر

بر طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده مک بوک ایر جدید با چیپست M2 از ۲۴ تیر عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۹

اپل در اوایل ماه جاری میلادی از مک بوک ایر و مک بوک پرو مجهز به تراشه M2 رونمایی کرد. فروش مک بوک پرو جدید اخیرا آغاز شده است اما اپل اعلام نکرده است که دقیقا چه زمانی مک بوک ایر جدید برای خرید در دسترس خواهد بود. با این حال اگر گزارش جدید در این خصوص صحت داشته باشد، قرار است مک بوک ایر جدید با چیپست M2 از ۱۵ جولای (۲۴ تیر) عرضه شود و در واقع پیش فروش این محصول از ۸ جولای (۱۷ تیر) آغاز خواهد شد.

image

 

مک بوک ایر M2 از ۱۱۹۹ دلار شروع می شود و می‌توانید یکی از آنها را با پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای یا ۱۰ هسته‌ای خریداری کنید. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳٫۶ اینچی Liquid Retina با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است و دارای باتری لیتیوم پلیمری ۵۲٫۶ وات ساعتی است که تا ۱۵ ساعت وب گردی و ۱۸ ساعت پخش فیلم را در برنامه اپل تی وی ارائه می‌دهد.

مک بوک ایر M2 دارای پورت شارژ مگ سیف ۳ و مجیک کیبورد با نور پس زمینه است. این محصول در چهار رنگ نقره‌ای، نور ستاره‌ای، خاکستری فضایی و مشکی نیمه شب عرضه می‌شود. ضخامت آن ۱٫۱۱ سانتی‌متر و وزن آن ۱٫۲۴ کیلوگرم است.

آیا شما از طرفداران این نوت بوک اپل هستید و قصد خرید آن را دارید؟ اگر جواب مثبت است، دلایل شما برای انتخاب این محصول چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)