خانهاخبار
تصاویر رندری ایسوس راگ فون 6 منتشر شد

تصاویر رندری ایسوس راگ فون 6 منتشر شد

جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس از نمایشگر 165 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۴/۷

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، نسل جدید گوشی گیمینگ ایسوس به نام راگ فون 6 قرار است در تاریخ 5 ژوئیه مصادف با 14 تیر رونمایی شود. به علاوه، رویداد معرفی این گوشی به طور همزمان در کشورهای چین، ایالات متحده و تایوان برگزار خواهد شد. اخیرا نیز این گوشی در لیست گواهی چینی TENAA قرار گرفت و بخش زیادی از مشخصات فنی آن لو رفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت 91Mobiles با همکاری افشاگر برجسته به نام ایوان بلس تصاویر رندری جدید از این گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن به اشتراک گذاشته شده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

image

در این تصاویر، فن خنک‌کننده اکسترنال راگ فون 6 به خوبی مشخص است که AeroActive Cooler 6 نام دارد. این فن برای پایداری عملکرد پردازنده در طولانی مدت بسیار مفید است و می‌تواند تجریه گیمینگ کاربر را بهبود ببخشد. البته باید اشاره کرد که سیستم خنک‌کننده قرار گرفته در راگ فون 6 نیز بسیار کارآمد است و از اتاق بخار 30 درصد بهبود یافته و ورقه‌های گرافیتی بهینه شده بهره می‌برد. دیگر تصویر مربوط به ایسوس راگ فون 6 قاب این گوشی را نشان می‌دهد که Devilcase Guardian Lite Plus نام دارد. این قاب از دو بریدگی برای دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و نمایشگر ثانویه برخوردار است.

image

مشخصات فنی راگ فون 6

براساس شایعات و اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند، ایسوس راگ فون 6 از نمایشگر 6.78 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 165 هرتزی بهره می‌برد که میزبان سنسور اثر انگشت نیز می‌باشد. قلب تپنده این گوشی تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که همراه با حافظه رم 18 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

image

 نرم‌افزار راگ فون 6 نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری اختصاصی ROG UI خواهد بود. منبع تغذیه ایسوس راگ فون 6 باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی خواهد بود. همچنین ایسوس ادعا کرده است راگ فون 6 اولین گوشی گیمینگ بازار مجهز به گواهی IPX4 است که در برابر پاشش آب مقاوم خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)