خانهاخبار
سری گلکسی واچ 5 احتمالا گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود

سری گلکسی واچ 5 احتمالا گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود

نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با افزایش قیمتی 30 الی 90 یورویی همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۴/۲

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سری ساعت هوشمند مورد انتظار گلکسی واچ 5 قرار است با قیمتی گران‌تر از سری گلکسی واچ 4 روانه بازار شود. این گزارش که توسط افشاگر برجسته و خوش سابقه به نام Roland Quandt در دسترس کاربران قرار گرفته است اذعان دارد سری گلکسی واچ 5 به احتمال زیاد افزایش قیمتی زیادی خواهد داشت که شاید به دلیل قابلیت‌های جدید آن مانند عمر باتری بهبود یافته باشد.

براساس این گزارش، نسخه بلوتوث گلکسی واچ 5 با اندازه 40 میلی‌متری با قیمت 300 یورویی به فروش خواهد رسید. از آن سو، نسخه LTE نیز با بر چسب قیمتی 350 یورویی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، نسخه بلوتوث و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 قیمتی برابر با 350 یورو خواهد داشت. مدل LTE نیز با افزیش قیمتی 50 یورویی به قیمت 400 یورو به فروش خواهد رسید.

image

گلکسی واچ 5 نیز همانطور که شایعه شده بود تنها در یک نسخه 45 میلی‌متری عرضه خواهد شد که نسخه بلوتوث آن با قیمت 490 یورویی و نسخه LTE با قیمت 540 یورویی به فروش خواهد رسید. همچنین این ساعت هوشمند در دو رنگ مشکی و تیتانیومی عرضه خواهد شد. مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 نیز در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد در حالی که مدل 44 میلی‌متری در رنگ‌بندی آبی، نقره‌ای و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت.

در مقایسه، نسخه بلوتوث و LTE گلکسی واچ 4 40 میلی‌متری با قیمت‌های 270 و 320 یورویی به فروش می‌رسد. در نتیجه، به نظر می‌رسد نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 افزایش قیمتی 30 یورویی خواهد داشت. از آن سو، گلکسی واچ 4 با اندازه 44 میلی‌متری با قیمت‌ 300 یورویی برای نسخه بلوتوث و 350 یورویی برای نسخه LTE روانه بازار شده است. در این راستا، گلکسی واچ 5 44 میلی‌متری با 50 یورو افزایش قیمت در اختیار کاربران قرار خواه گرفت.

image

همانطور که انتظار می‌رفت، بیشترین افزایش قیمت متوجه گلکسی واچ 5 پرو بوده است چرا که نسخه بلوتوث و LTE گلکسی واچ 4 کلاسیک با قیمت‌های به ترتیب 400 و 450 یورویی عرضه شده است و حالا انتظار می‌رود گلکسی واچ 5 پرو با 90 یورو افزایش قیمت همراه شود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی سری گلکسی واچ 5 می‌توان به بهره‌گیری از باتری حجیم‌تر و قابلیت سنجش دمای بدن کاربر اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)