خانهاخبار
شایعات در مورد پیشرفت‌های بزرگ در دوربین سلفی آیفون 14 بالا گرفته است

شایعات در مورد پیشرفت‌های بزرگ در دوربین سلفی آیفون 14 بالا گرفته است

مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل خبر از ارتقاهای بزرگ در دوربین سلفی آیفون 14 داده است، که از آیفون 11 تاکنون دست نخورده باقی مانده بود.
۱۴۰۱/۳/۲۴

چند ماه پیش تحلیل‌گر خوش سابقه اپل مینگ چی کو، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت مبنی بر اینکه آیفون 14 احتمالا دوربین جلوی بهتری خواهد داشت. اکنون گزارش جدیدی از همان تحلیل‌گر، دید بازتری را در مورد دوربین جلویی آیفون 14 به ما ارائه می‌دهد.

مینگ چی کو گفته که قرار است سونی حسگرهای دوربین آیفون جدید را تامین کند و شرکت‌های Genius و Largan نیز لنزها را تهیه کنند. همچنین شرکت Alps و Luxshare ماژول فوکوس جدید را عرضه خواهند کرد، ضمن اینکه برای دوربین جلو، اپل از Cowell و شرکت کره‌ای LG Innotek استفاده خواهد کرد.

image

این اولین بار برای این شرکت کره‌ای خواهد بود که در تولید دوربین جلویی آیفون مشارکت می‌کند. پیش از این LG Innotek فقط دوربین‌های پشتی کوپرتینویی‌ها را عرضه می‌کرد، اما اپل پس از نارضایتی از کیفیت قطعات تامین کنندگان معمول چینی خود، تصمیم گرفت از این شرکت کره‌ای برای دوربین‌های جلویی نیز استفاده کند.

در مورد آنچه که می‌توانیم از دوربین سلفی آیفون 14 انتظار داشته باشیم، شایعات می‌گویند که این بزرگ‌ترین ارتقا برای دوربین جلوی آیفون در سال‌های اخیر خواهند بود.

احتمالا این دوربین دارای فوکوس خودکار خواهد بود که منجر به بهبود کیفیت فیلم و عکس می‌شود. علاوه بر این، دوربین جلوی گوشی آیفون 14 دارای دیافراگم f/1.9 بزرگ‌تر به جای f/2.2 است که از آیفون 11 تاکنون در این گوشی‌ها استفاده شده است.

اگر اطلاعات زیادی راجع به دوربین ندارید، باید گفت که دیافراگم دریچه‌ای است که میزان نوری را که از لنز وارد می‌شود کنترل می‌کند و عدد «f» هرچه کوچک‌تر باشد به معنای قطر بزرگ‌تر و رسیدن نور بیشتر به حسگر است. دیافراگم کوچک‌تر به این معنی است که دوربین جلوی آیفون 14 نور بیشتری را عبور می‌دهد، عملکرد در نور کم را بهبود می‌بخشد و عمق میدان کمی برای دستیابی به بوکه طبیعی به ما می‌دهد، که البته تاثیر منفی روی حالت پرتره دارد.

آیا شما از افرادی هستید که از دوربین سلفی زیاد استفاده می‌کنید و این موضوع یکی از معیارهای شما برای خرید گوشی است یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)