خانهاخبار
گلکسی M13 در سکوت خبری رونمایی شد

گلکسی M13 در سکوت خبری رونمایی شد

جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از تراشه اگزینوس 850 و نمایشگر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۶

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ امروز در سکوت کامل خبری از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود متعلق به سری M موسوم به گلکسی M13 رونمایی کرد به مانند سایر گوشی‌های مقرون به صرفه، گلکسی M13 از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد که البته امضای طراحی سری گوشی‌های سامسونگ را با خود به همراه دارد. البته باید اشاره کرد که هنوز نمی‌توان به طور قطع درباره قیمت این گوشی اظهار نظر کرد چرا که سامسونگ هنوز قیمت گوشی جدید خود را اعلام نکرده است. در حال حاضر، تنها مشخص شده است که گلکسی M13 روانه بازارهای اروپایی خواهد شد.

image

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی M13 از نمایشگر 6.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که میزبان ناچ دوربین سلفی V شکل است. سخت‌افزار این گوشی تراشه اگزینوس 850 است که همراه با حافظه رم 4 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی قابل افزایش 64 و 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است.

image

شایان ذکر است که در پنل پشتی گلکسی M13 دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنر فوق عریض 5 مگاپیکسلی با f/2.2 و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با f/2.4 قرار دارد. دوربین سلفی نیز از رزولوشن 8 مگاپیکسلی با f/2.2 بهره می‌برد. نرم‌افزار گلکسی M13 نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری One UI Core 4.1 است. منظور از کلمه Core در رابط کاربری این گوشی هوشمند به این معنی است که برخی از قابلیت‌های رابط کاربری سامسونگ به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری تراشه اگزینوس 850 برای گلکسی M13 در دسترس نخواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M13 از شبکه 5G پشتیبانی تخواهد کرد. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که نسخه 5G این گوشی هوشمند که چندی پیش نیز شایعاتی درباره آن منتشر شده بود به زودی رونمایی شود. گلکسی M13 در سه رنگ آبی روشن، سبز تیره و نارنجی عرضه خواهد شد و از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)