خانهاخبار
رندرهایی رسمی از گوشی سامسونگ گلکسی M13 فاش شدند

رندرهایی رسمی از گوشی سامسونگ گلکسی M13 فاش شدند

یکی از افشاگران شناخته شده اخیرا رندر‌هایی با ظاهر رسمی را از گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M13 منتشر کرده که ما را با طراحی این گوشی آشنا می‌کنند.
۱۴۰۱/۳/۴

یکی از افشاگران شناخته شده یا همان «اِوَن بلس»، به تازگی رندر‌هایی را از گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M13 در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. این رندر‌ها که ظاهری رسمی دارند؛ استفاده از یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر این دستگاه را نشان داده و در پشت گوشی نیز شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم.

image

 

این گوشی، شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی M23 داشته که در ماه مارس روانه بازار شد. در رنگ‌های نقره‌ای و برنزی این گوشی، شاهد استفاده از الگوی برجسته خاصی در بدنه پشتی هستیم.

در هفته گذشته، صفحه پشتیبانی از این گوشی در وب‌سایت شرکت سامسونگ قرار گرفت و مدتی پیش نیز شاهد دریافت گواهی بلوتوث SIG توسط آن بودیم؛ بنابراین به نظر می‌رسد که تا زمان عرضه آن، فاصله چندانی باقی نمانده باشد. متاسفانه، هنوز مطلبی درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی منتشر نشده است.

 

درباره طراحی گوشی سامسونگ گلکسی M13‌ چه می‌اندیشید؟ آیا انتظار استفاده از زبان طراحی مشابه اکثر گوشی‌های امسال سامسونگ را در این محصول نیز داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)