خانهاخبار
تصاویر واقعی قاب گوگل پیکسل 6a منتشر شد

تصاویر واقعی قاب گوگل پیکسل 6a منتشر شد

گوشی مقرون به صرفه گوگل از ابعاد کوچک‌تری در مقایسه با پیکسل 6 بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۱۷

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از قاب گوشی مقرون به صرفه گوگل موسوم به پیکسل 6a لو رفته است که می‌تواند دید خوبی از طراحی گوشی موردانتظار غول فناوری آمریکایی بدهد. طبق این تصاویر لو رفته، به نظر می‌رسد طراحی دوربین سری پبکسل 6 که به نوعی امضای طراحی این سری پرچمدار تلقی می‌شود در پیکسل 6a نیز تکرار شود.

image

 

شایان ذکر است که قاب پیکسل 6a از طرف سازنده آن در اختیار یکی از اعضای وبسایت فناوری Digital Trends به نام آدام دود قرار گرفته است که موفق به مقایسه آن با پیکسل 6 شده است. در این راستا، آقای دود تلاش کرده است تا گوشی پیکسل 6 را در این قاب لو رفته جای دهد ولی به نظر نسخه استاندارد سری پیکسل 6 مقداری از اندازه قاب پیکسل 6a بزرگ‌تر است و در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که گوشی پیکسل 6a از پیکسل 6 کوچک‌تر باشد. به علاوه، از آنجایی که پیکسل 6 از نمایشگر 6.4 اینچی بهره می‌برد، پیکسل 6a به احتمال زیاد به نمایشگر 6.2 و یا 6.3 اینچی مجهز خواهد بود.

image

پیکسل 6 تنها با خارج کردن فریم دور قاب درون آن جای می‌گیرد که نشان‌دهنده تفاوت جزئی پیکسل 6 و پیکسل 6a است

براساس تصویر قاب پیکسل 6a، محل جای‌گیری کلید‌های فیزیکی این گوشی هوشمند به مانند دیگر گوشی‌های گوگل خواهد بود و کلید پاور در بالای کلید‌های کنترل حجم صدا قرار خواهد داشت. همچنین به همراه قاب پیکسل 6a محافظ نمایشگر این گوشی نیز لو رفته است که خبر از مجهز بودن این گوشی به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می‌دهد. البته باید امیدوار بود که عملکرد سنسور اثر انگشت پیکسل 6a در حد سری پیکسل 6 نباشد و بتواند تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود گوشی پیکسل 6a در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O که در تاریخ 11 مه مصادف با 21 اردیبشت برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)