خانهاخبار
عکسی از پنل‌ نمایشگر آیفون‌های سری ۱۴ فاش شده که طراحی جلوی این سری را به خوبی نشان می‌دهد

عکسی از پنل‌ نمایشگر آیفون‌های سری ۱۴ فاش شده که طراحی جلوی این سری را به خوبی نشان می‌دهد

به تازگی عکسی از پنل نمایشگر جلو آیفون‌های سری ۱۴ به بیرون درز کرده که شایعات در مورد طراحی جلو این گوشی‌ها را تایید می‌کند.
۱۴۰۱/۲/۹

شایعه شده است که مدل‌های آینده آیفون ۱۴ پرو دارای نمایشگرهای جدیدی با سوراخ دایره‌ای در کنار یک بریدگی کپسولی شکل است که دوربین جلو و اجزای فیس آیدی را در خود جای داده‌اند. اکنون با عکسی که امروز به بیرون درز کرده می‌توان نگاه دقیق‌تری به این طراحی مورد بحث انداخت.

عکس پنل‌های شیشه‌ای جلو برای هر چهار مدل آیفون‌های سری ۱۴ در رسانه اجتماعی Weibo منتشر شده که دقیقا همان عکسی است که به گزارش 9to5Mac، کاربری به نام SaranByte در توییتر منتشر کرده است. این پنل‌ها نه تنها طراحی حفره‌ای را برای آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس نشان می‌دهد، بلکه نشان از حاشیه‌های نازک‌تر و نسبت تصویر بلندتر برای این گوشی‌ها دارد.

همانطور که انتظار می‌رفت این تصویر همچنین نشان می‌دهد که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس، همان بریدگی را دارند که در آیفون‌های سری ۱۳ استفاده شده است.

image

 

اگرچه که مشخص نیست این تصویر قطعا تصویر پنل آیفون‌های سری ۱۴ است یا خیر، اما پنل‌های شیشه‌ای جلو با تمام شایعات و رندرهایی که تاکنون در مورد آیفون ۱۴ شنیده و دیده‌ایم، مطابقت دارد. به عنوان مثال سال گذشته MacRumors به طور اختصاصی تصویری از پنل‌های  شیشه‌ای جلو آیفون‌های سری ۱۳ را منتشر کرد که بعدا ثابت شد دقیقا درست بوده است.

طراحی سوراخ دایره‌ای به همراه بریدگی کپسولی شکل کنار آن برای آیفون‌های سری پرو ۱۴، توسط منابعی از جمله مشاور معتبر صنعت نمایشگرها، آقای Ross Young، و همچنین Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ قبلا گزارش شده بود. سایر ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو که بسیار مورد بحث هستند، شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ارتقا یافته با فوکوس خودکار و موارد دیگر است که تقریبا جزئیات خوبی را در مورد دوربین این گوشی‌ها به ما می‌دهد.

بنابراین بر طبق عکس منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo و توییتر، تغییراتی که با توجه به آن مشهود است شامل موارد زیر می‌شود:

حاشیه‌های نازک‌تر صفحه نمایش در مدل‌های پرو، همانطور که توسط منابع دیگر هم گزارش شده است

نسبت تصویر متفاوت در مدل‌های پرو (۱۹٫۵:۹ تا ۲۰:۹)

این گزارش همچنین با گزارش قبلی 9to5Mac در مورد صفحه نمایش بلندتر در مدل‌های جدید آیفون امسال تطابق دارد.

به نظر شما چه تغییرات دیگری به جز موارد ذکر شده، در آیفون‌های امسال می‌تواند رخ دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)