خانهاخبار
شیائومی موفق به فروش ۳۳۰٫۰۰۰ دستگاه از سری ردمی K50 در نخستین روز عرضه آنها شد

شیائومی موفق به فروش ۳۳۰٫۰۰۰ دستگاه از سری ردمی K50 در نخستین روز عرضه آنها شد

سری گوشی‌های ردمی K50 شرکت شیائومی که به تازگی شاهد عرضه آنها به بازار هستیم؛ با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده‌اند.
۱۴۰۱/۱/۳

در هفته گذشته، شاهد رونمایی از سری گوشی‌های شیائومی ردمی K50‌ بودیم و فروش این محصولات نیز از امروز آغاز شده است. شیائومی موفق شده تا تنها در پنج دقیقه، ۳۳۰٫۰۰۰ دستگاه از گوشی‌های ردمی K50 و K50 پرو را به فروش رسانده و این آمار را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است.

هر یک از این دو گوشی، در دو نسخه با حافظه‌هایی متفاوت روانه بازار می‌شوند و این آمار، در واقع متعلق به چهار مدل مختلف است. فروش این سری نسبت به نسل گذشته یا همان سری شیائومی ردمی K40، به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته است؛ سری ردمی K40 شامل سه گوشی متفاوت بوده و تنوع بیشتری نیز در انتخاب حافظه داخلی و میزان رم در اختیار کاربران قرار می‌داد.

image

 

دو گوشی شیائومی ردمی K50 و K50 پرو، از لحاظ طراحی کاملا مشابه یکدیگر هستند و وزن آنها نیز یکسان است. تفاوت اصلی این دو گوشی، در سخت افزار آنهاست؛ شیائومی ردمی K50 پرو دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 بوده و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را در کنار باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در سوی دیگر، شیائومی ردمی K50 محصولی مقرون به صرفه‌تر است. این گوشی، از چیپست دیمنسیتی 8100 بهره برده و دوربین اصلی آن نیز رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را دارد. ظرفیت باتری آن، کمی از K50 پرو بیشتر بوده و معادل با ۵۵۰۰ میلی آمپر است؛ اما سرعت شارژ ۶۷ واتی این محصول، از نسخه پرو کمتر است.

image

متاسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا شاهد عرضه این سری در بازار جهانی نیز خواهیم بود یا خیر. درباره سری گوشی‌های شیائومی ردمی K50 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)