خانهاخبار
شیائومی میکس 5 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک در گیک‌بنج لیست شد

شیائومی میکس 5 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک در گیک‌بنج لیست شد

تازه‌ترین پرچمدار شیائومی از حافظه رم 12 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

براساس گزارش‌های پراکنده‌ای که در چند وقت اخیر منتشر شده است، به نظر می‌رسد باید منتظر پرچمدار بعدی شیائومی یعنی شیائومی میکس 5 باشیم. در همین راستا، امروز این گوشی پرچمدار در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن شامل تراشه و حافظه رم آن لو رفت.

بنابر لیست گیک‌بنچ، شیائومی میکس 5 با شناسه مدل 2203121C در این بنچمارک قرار گرفته است و در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 1257 و 3456 شده است. همچنین طبق اطلاعات موجود در لیست گیک‌بنچ شیائومی میکس 5 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد که در فرکانس پایه 1.78 گیگاهزتر تنظیم شده است. شایان ذکر است که تراشه پرچمدار کوالکام از هشت هسته شامل چهار هسته کم مصرف 1.79 گیگاهرتزی، سه هسته 2.50 گیگاهرتزی و یک هسته قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز بهره می‌برد.

image

 

از دیگر مشخصات فنی ذکر شده در این لیست می‌توان به حافظه رم 12 گیگابایتی و اندروید 12 اشاره کرد که انتظار می‌رود بر پایه رابط کاربری MIUI 13 باشد. همچنین احتمالا شیائومی میکس 5 در نسخه‌های مختلف با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه شود.

مشخصات فنی احتمالی شیائومی میکس 5 و میکس 5 پرو

شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند اذعان داشته‌اند شیائومی میکس 5 به دوربین‌های بهبودیافته که به احتمال زیاد توسط لایکا توسعه داده شده است مجهز خواهد شد. در همین راستا، شیائومی میکس 5 احتمالا با دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری عرضه شود. در پنل جلویی این پرچمدار نیز دوربین سلفی 48 مگایپکسلی قرار خواهد داشت.

image

رندر شیائومی میکس 5 پرو

متأسفانه باید اشاره کرد که هنوز سایر جزئیات مشخصات فنی شیائومی میکس 5 اعلام نشده است ولی در حال حاضر به طور قطع می‌دانیم که این پرچمدار همراه با یک نسخه دیگر به نام شیائومی میکس 5 پرو همراه خواهد بود که احتمالا از تراشه اختصاصی عکاسی Surge C2 برخوردار خواهد بود. تراشه Surge C2 تراشه اختصاصی شیائومی است که برای بهبود عملکرد دوربین‌های پرچمداران این تولیدکننده توسعه داده شده است. در بخش دوربین، شیائومی میکس 5 پرو انتظار می‌رود با دوربین مشابه میکس 5 عرضه شود و تنها دوربین تله‌فوتو آن از زوم اپتیکال 5 برابری بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)