خانهاخبار
زمان رونمای سری گلکسی A سامسونگ رسما اعلام شد

زمان رونمای سری گلکسی A سامسونگ رسما اعلام شد

سامسونگ به تازگی با ارسال دعوت‌نامه‌هایی رسما زمان رونمایی سری گلکسی A را تایید کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

سامسونگ اخیرا اولین مراسم آنپکد خود برای رونمایی از سری پرچمدار خود یعنی سری گلکسی اس 22 را برگزار کرد و حالا به نظر می‌رسد دومین رویداد آنپکد غول فناوری کره جنوبی قرار است به زودی برگزار شود که به سری میان‌رده ولی پرفروش گلکسی A اختصاص خواهد داشت.

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ به تازگی شروع به ارسال دعوت‌نامه‌هایی برای دومین رویداد بزرگ خود کرده است که در تاریخ 17 مارس مصادف با 26 اسفند برگزار خواهد و به صورت زنده پخش خواهد شد.

image

 

در این دعوت‌نامه‌ها به طور مشخصی تایید شده است که دومین رویداد آنپکد با تمرکز ویژه بر سری میان‌رده گلکسی A برگزار خواهد شد ولی متأسفانه اشاره‌ای به دستگاهایی که قرار است در این رویداد رونمایی شوند نشده است. در همین راستا، اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است که به محصولات این رویداد اشاره داشته‌اند و حتی افشاگر شناخته شده، ایوان بلس، تصاویری را مربوط به رویداد سری گلکسی A در اختیار کاربران قرار داده است.

image

گلکسی A73

شایان ذکر است که اگر این گزارش‌ها درست باشند، باید منتظر نسل جدید سری گوشی‌های گلکسی A یعنی گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 باشیم. در این راستا، انتظار می‌رود گلکسی A33 نسخه بهبودیافته گوشی نسل قبلی گلکسی A23 باشد که فوریه سال گذشته میلادی معرفی شد. به علاوه، گلکسی A53 و A73 نیز به عنوان نسل جدید گلکسی A52 و گلکسی A72 عرضه خواهند شد.

image

گلکسی A33

در نهایت باید اشاره کرد که بر اساس شایعات منتشر شده، گلکسی A73 از نمایشگر 6.7 اینچی و تراشه اسنپدراگون 750G بهره خواهد برد. همچنین از مشخصات فنی گلکسی A53 می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه اگزینوس 1200 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)