خانهاخبار
مشخصات فنی ردمی 10C لو رفت

مشخصات فنی ردمی 10C لو رفت

به نظر می‌رسد ردمی 10C نسخه بازارهای جهانی ردمی 10 است که در بازار هند معرفی شد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) شیائومی قرار است گوشی جدیدی از برند ردمی یعنی ردمی 10 را برای بازار هند رونمایی و عرضه کند که یک دستگاه میان‌رده محسوب می‌شود. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد یک گوشی دیگر که بسیار به ردمی 10 شباهت دارد را معرفی کند و روانه بازارهای جهانی کند.

طبق این گزارش، گوشی جدید ردمی به احتمال زیاد ردمی 10C نام دارد و از تراشه نامعلوم هشت هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد. شایان ذکر است که ردمی 10 بازار هند مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 خواهد بود. در همین راستا، این گزارش ادعا می‌کند تنها تفاوت بین این دو گوشی هوشمند تراشه آن‌ها خواهد بود.

image

 

از دیگر مشخصات فنی ردمی 10C می‌توان به نمایشگر 6.53 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر HD+ اشاره کرد. در بخش دوربین، جدیدترین گوشی ردمی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به علاوه، منبع تغدیه این مجموعه سخت‌افزاری احتمالا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد ردمی 10C در زمان عرضه قیمتی بین 150 تا 200 یورو برای بازار اروپا خواهد داشت و تنها در یک نسخه حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین بر اساس این گزارش، ردمی 10C در سه رنگ خاکستری، سبز و آبی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)