خانهاخبار
گیک‌بنچ استفاده نسخه جدید آیفون SE از رم ۴ گیگابایتی را تایید کرد

گیک‌بنچ استفاده نسخه جدید آیفون SE از رم ۴ گیگابایتی را تایید کرد

ساعاتی پیش، خبری مبنی بر استفاده از ۴ گیگابایت رم در نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی آیفون SE شنیدیم و حالا نیز بنچمارک گیک‌بنچ این امر را تایید کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

در ساعاتی پیش، خبری مبنی بر احتمال استفاده نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی آیفون SE از ۴ گیگابایت حافظه رم منتشر شد؛ حالا نیز بنچمارک شناخته شده و محبوب گیک‌بنچ، این امر را تایید کرده است. حافظه رم در این گوشی، مشابه گوشی‌های آیفون 13 و آیفون 13 مینی بوده که آنها نیز از چیپست A15 Bionic‌ استفاده می‌کنند.

image

 

صفحه مربوط به این گوشی در گیک‌بنچ، خبر از دریافت امتیاز ۱٫۶۹۵ توسط آن در بخش تک هسته‌ای و ۴٫۰۲۱ در بخش چند‌ هسته‌ای را نمایش دهد. امتیاز کسب شده توسط این گوشی در بخش تک‌ هسته‌ای با سری آیفون 13 قابل مقایسه است؛ اما امتیاز بخش چند هسته‌ای آن، کمی پایین‌تر از آیفون‌های گران‌قیمت‌تر است.

صفحه این گوشی در گیک‌بنچ همچنین نشانگر استفاده آیفون SE 2022 از سیستم عامل iOS 15.4 است. اپل پیش فروش نسل جدید آیفون SE در کشور آمریکا را از همین جمعه آغاز کرده و قیمت نسخه پایه با ۶۴ گیگابایت حافظه رم، معادل ۴۲۹ دلار آمریکا خواهد بود. این گوشی از روز ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در بازار کشور‌هایی چون آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن و انگستان عرضه خواهد شد.

image

 

درباره نسل جدید آیفون SE و حافظه رم ۴ گیگابایتی این گوشی چه می‌اندیشید؟ آیا استفاده از چیپست قدرتمند A15 Bionic، طراحی بسیار قدیمی این محصول و قیمت ۴۳۰ دلاری آن را توجیه می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)