خانهاخبار
تصویر جدیدی از گلکسی A73 منتشر شده است که حاشیه نمایشگر کم آن را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از گلکسی A73 منتشر شده است که حاشیه نمایشگر کم آن را نشان می‌دهد

میان‌رده جدید سامسونگ قرار است به زودی عرضه شود و حالا تصویر جدیدی از آن منتشر شده است.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

در هفته گذشته دو عضو جدید سری سامسونگ گلکسی A یعنی گلکسی A13 و گلکسی A33 معرفی شد و در ادامه نیز سامسونگ قصد دارد دو مدل دیگر شامل گلکسی A53 و گلکسی A73 را معرفی کند تا تعداد دستگاه‌های متعلق به سری گلکسی A به عدد چهار برسد. به علاوه، انتظار می‌رود زمان معرفی و رونمایی گلکسی A53 و گلکسی A73 به زودی باشد چرا که اخیرا این دو گوشی هوشمند موضوع بحث بسیاری از اخبار و شایعات بوده است. در همین راستا، امروز افشاگر شناخته شده، ایوان بلس، تصویری از یک گوشی متعلق به سری گلکسی A در اختیار کاربران قرار داده است که به احتمال خیلی زیاد گلکسی A73 خواهد بود. 

image

 

براساس این تصویر منتشر شده، گلکسی A73 از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد که در مقایسه با تصاویر گلکسی A53 از حاشیه نمایشگر کمتری برخوردار است. حتی حاشیه بخش پایینی گلکسی A73 در مقایسه با گلکسی A53 نیز کمتر است تا نسبت تصویر به بدنه این گوشی هوشمند به طرز چشمگیری بالا باشد. همچنین طبق تصاویر گلکسی A73، بخش پایینی این گوشی هوشمند بسیار شلوغ است و میزبان اسپیکر، درگاه سیم کارت، میکروفون و درگاه شارژ USB-C است. البته باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد میان‌رده جدید سامسونگ فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون باشد. در سمت راست بدنه نیز کلید فیزیکی پاور و کلید‌های کنترل حجم صدا نیز قرار دارد. 

در این تصاویر همچنین مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی A73 ذکر شده است. در این راستا، این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. شایان ذکر است که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند گلکسی A73 به دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی مجهز است. 

image

 

گلکسی A73 همچنین در طی چند هفته گذشته در تاییدیه و گواهی‌های بسیاری ثبت شده است و مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است. براساس لیست گیک‌بنچ، قلب تپنده گلکسی A73 تراشه اسنپدراگون 778G است و از 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید 12 بهره می‌برد. همچنین در لیست FCC و بلوتوث شارژ گلکسی A73 برابر با 25 وات ذکر شده است و از بلوتوث نسخه 5.0 نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، منبع تغذیه گلکسی A73 احتمالا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود. شایان ذکر است که به نظر می‌رسد برای بعضی از بازارها نسخه دو سیم کارت گلکسی A73 نیز عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی A73 می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود گلکسی A73 با گواهی IP67 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)