خانهاخبار
ظاهرا مانیتور مقرون به صرفه اپل به نام Studio Display قرار است در رویداد امشب اپل معرفی شود

ظاهرا مانیتور مقرون به صرفه اپل به نام Studio Display قرار است در رویداد امشب اپل معرفی شود

بعد از انتشار شایعات مبنی بر معرفی Mac Studio در رویداد سه‌شنبه اپل حالا تصاویر و اطلاعاتی از مانیتور مقرون به صرفه این شرکت به بیرون درز کرده که البته در کنار آن منطقی به نظر می‌رسد!
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

طبق افشاگری جدیدی از یک کاربر در یوتیوب به نام Luke Miani، نمایشگر مقرون به صرفه اپل که احتمالا نام آن Studio Display است، فردا در جریان رویداد اپل معرفی خواهد شد. به گفته این کاربر که سابقه تایید شده‌ای در افشاگری برنامه‌های اپل ندارد، اندازه این صفحه نمایش ۲۷ اینچ و حاشیه‌های آن کمی ضخیم‌تر از Pro Display XDR است و پشت این نمایشگر ساده و بدون طرح خواهد بود. طراحی این مانیتور کاملا مشابه آیمک ۲۴ اینچی اپل است با این تفاوت که حاشیه دور صفحه نمایش آن مشکی هست و پورت‌های خارجی آن قابل مشاهده نیست.

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه اپل نیز گفته است که انتظار دارد اپل در مراسم ۱۷ اسفند یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی مقرون به صرفه را معرفی کند که فاقد فن‌آوری mini-LED باشد. قیمت این محصول اپل هنوز مشخص نیست اما با توجه به مشخصات آن قاعدتا باید چیزی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار باشد.

رویداد Peek Performance اپل سه‌شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران به صورت زنده از طریق وب سایت رسمی این شرکت و سایت یوتیوب قابل مشاهده است، اما اگر شما به هر دلیلی قادر به دیدن آن نیستید می‌توانید با پوشش زنده این مراسم از طریق ما همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)