خانهاخبار
شرکت ولو تاریخ عرضه کنسول قابل حمل استیم دک را تایید کرد

شرکت ولو تاریخ عرضه کنسول قابل حمل استیم دک را تایید کرد

یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که قرار است به زودی روانه بازار شوند؛ کنسول قابل حمل استیم دک بوده که قابلیت اجرای بازی‌های پلتفرم استیم را دارد. تاریخ عرضه این محصول حالا به طور رسمی توسط شرکت ولو تایید شده است.
۱۴۰۰/۱۱/۸

به نظر می‌رسد که کنسول قابل حمل و جذاب استیم دک، بالاخره در آستانه عرضه به بازار است. شرکت ولو مدتی پیش قول عرضه این کنسول در اواخر ماه فوریه را داده بود و حالا نیز تایید کرده که کنسول استیم دک، از روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) روانه بازار خواهد شد. افرادی که از قبل این کنسول را رزرو کرده بودند؛ در روز ۲۵ فوریه (۶ اسفند)، دعوتنامه‌ای را برای پرداخت نهایی مبلغ کنسول دریافت می‌کنند.

image

 

البته، با توجه به چالش‌های اخیر بازار تکنولوژی در زمینه کمبود قطعاتی حیاتی چون چیپست‌ها، ولو توان ارسال همه سفارشات در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) را نداشته و افرادی که زودتر کنسول استیم دک را رزرو کرده‌اند؛ در اولویت قرار داشته و ارسال دعوتنامه برای سایر افراد شاید چند هفته بیشتر زمان ببرد.

کاربران امکان تغییر نسخه رزرو شده از این کنسول را ندارند و مبلغ ودیعه پرداخت شده توسط آنها، از مبلغ نهایی کنسول کسر خواهد شد. نسخه ۶۴ گیگابایتی کنسول استیم دک، قسمت ۳۹۹ دلار را دارد؛ در سوی دیگر، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۲۹ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۶۴۹ دلار روانه بازار می‌شوند.

image

 

درباره کنسول قابل حمل استیم دک چه فکر می‌کنید؟ آیا ولو با کنسول جدید خود که از بازی‌های بی شمار و با کیفیت پلتفرم استیم بهره‌مند است؛ توان شکست نینتندو و کنسول بسیار محبوب سوییچ را دارد؟ در صورت عرضه این کنسول در بازار کشورمان، آیا به خرید آن فکر کرده یا خرید یک نینتندو سوییچ را ترجیح می‌دهید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)