خانهاخبار
مارک گرمن: طیف گسترده‌ای از محصولات اپل امسال معرفی خواهد شد

مارک گرمن: طیف گسترده‌ای از محصولات اپل امسال معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد سال 2022 سال پرکاری برای اپل و همچنین سال خوبی برای طرفداران اپل خواهد بود!
۱۴۰۰/۱۱/۴

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اپل امسال برنامه گسترده‌ای برای رونمایی و معرفی محصولات جدید خود شامل سری آیفون، آیپد و مک دارد که بزرگ‌ترین برنامه تاریخ این غول فناوری برای محصولات جدید خود محسوب خواهد شد.

این گزارش که در خبرنامه مارک گرمن، تحلیلگر و کارشناس برجسته محصولات اپل، آمده است اعلام می‌کند که امسال کوپرتینونشین‌ها از جدیدترین نسل سری پرچمدار آیفون 14 شامل آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس رونمایی خواهد کرد. در کنار سری آیفون 14، دیگر محصولات جدید اپل شامل مک بوک پرو جدید، آی‌مک‌های جدید با نمایشگر بزرگ‌تر و مک پرو نیز معرفی خواهد شد.

image

 

 برنامه سال 2022 اپل همچنین با رونمایی نسخه بازطراحی شده مک بوک ایر، نسل دوم ایرپادز پرو، سه مدل ساعت هوشمند اپل واچ، آیپد پرو و آیپد مقرون به صرفه گسترده‌تر از قبل خواهد شد.

image

 

شایان ذکر است که برخی از گزارش‌های قبلی نیز به این رونمایی‌ها اشاره داشته‌اند و همچنین انتظار می‌رود که آیفون SE 5G نسل جدید نیز امسال عرضه شود. مارک گرمن در ادامه گزارش خود اعلام می‌کند که بخش بزرگی از این محصولات در پاییز 2022 رونمایی خواهد شد و سایر محصولات این غول فناوری نیز در بین ماه مارس تا آوریل (اسفند تا اردیبهشت) عرضه خواهد شد. در این بازه زمانی، انتظار می‌رود آیفون SE 5G جدید، آیپد ایر مجهز به تراشه A15 و مک جدید معرفی شود.

image

 

به علاوه، انتظار می‌رود در رویداد بهاری اپل شاهد محصولاتی نظیر مک مجهز به تراشه M1 پرو و یا یک آی‌مک بالارده و مک مینی باشیم. یکی دیگر از محصولات به شدت موردانتظار اپل هدست AR/VR این غول فناوری است که طبق گزارش‌های منتشر شده اپل سالها در حال توسعه این دستگاه بوده است. هرچند که به نظر می‌رسد زمان رونمایی آن سال 2023 خواهد بود چرا که چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد که اعلام کرد عرضه هدست واقعیت مجازی اپل یکسال به تعویق افتاده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)