خانهاخبار
وان پلاس در حال کار روی گوشی‌هایی مقرون به صرفه با چیپست‌های پرچمدار است!

وان پلاس در حال کار روی گوشی‌هایی مقرون به صرفه با چیپست‌های پرچمدار است!

به تازگی گزارشی توسط یک افشاگر منتشر شده که ادعا می‌کند شرکت وان پلاس در حال کار روی یک سری از گوشی مقرون به صرفه با قدرت پرچمداران است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

شرکت وان پلاس در سال‌های اولیه خود، به عنوان برندی شناخته شده بود که عملکردی در حد یک پرچمدار را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌داد. در سال‌های اخیر، این شرکت به صورت تدریجی رو به افزایش قیمت گوشی‌های خود آورده و حالا قیمت پرچمداران آن، تفاوتی با سایر برند‌های معروف ندارد؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت سرانجام قصد بازگشت به ریشه‌های خود را دارد.

image

 

به گفته یکی از افشاگران به نام Digital Chat Station‌ در شبکه اجتماعی ویبو، وان پلاس در حال کار روی یک سری جدید از گوشی‌های خود با تمرکز روی گیمینگ و قدرت سخت افزاری است. گفته می‌شود که قیمت این گوشی‌ها، در محدوده ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ یوآن (حدود ۳۱۵ تا ۴۷۳ دلار) بوده که در صورت استفاده از سخت افزاری قدرتمند در آنها، مقرون به صرفه به نظر می‌آید. البته، ناگفته نماند که قیمت گوشی‌ها معمولا در کشور چین پایین‌تر بوده و در صورت عرضه جهانی این سری، احتمالا شاهد قیمت‌های بالاتری خواهیم بود.

image

 

این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که این سری جدید، از چیپست‌های پرچمدار استفاده می‌کنند؛ ولی نمایشگر آنها از نوع تخت بوده و خبری از پنل‌های خمیده نیست. البته لازم به ذکر است که چیپست پرچمدار، عمدتا به معنای استفاده این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول نیست و ممکن است شاهد عرضه این گوشی‌ها به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 یا چیپست‌های پرچمدار قدیمی مانند اسنپدراگون 888، اسنپدراگون 870 و یا دیمنسیتی 1200 باشیم؛ استفاده از اینگونه چیپست‌ها در این رده قیمتی، باز هم حرکت تحسین برانگیزی محسوب می‌شود.

به هر حال، استفاده از چیپست‌هایی قدرتمند در یک گوشی مقرون به صرفه توسط وان پلاس، بازگشتی به سوی ریشه‌های این شرکت به حساب می‌آید. البته احتمالا این شرکت جهت کاهش هزینه‌های خود، تمرکز کمتری روی بخش‌هایی مانند کیفیت دوربین، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و گواهی IP جهت مقاومت در برابر آب و گرد غبار داشته است.

image

 

هنوز خبری درباره تاریخ عرضه این سری از گوشی‌های وان پلاس را نداریم؛ ولی امیدواریم که این شایعات حقیقت داشته باشند و شاهد عرضه گوشی‌هایی قدرتمند و مقرون به صرفه از سوی این شرکت باشیم. نظر شما درباره این شایعات چیست؟ آیا حاضرید برای خرید یک گوشی مقرون به صرفه با چیپستی رده بالا، از خیر برخی امکانات دیگر بگذرید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)