خانهاخبار
رونمایی از چیپست اگزینوس 2200 به تعویق افتاد

رونمایی از چیپست اگزینوس 2200 به تعویق افتاد

شرکت سامسونگ قرار بود در امروز از چیپست اگزینوس 2200 رونمایی کند، اما به نظر می‌رسد که این تاریخ به تعویق افتاده و پست‌های مربوط به معرفی این چیپست نیز از صفحات مجازی این شرکت حذف شده‌اند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

شرکت سامسونگ قرار بود در امروز از چیپست پرچمدار جدید خود یا همان اگزینوس 2200 رونمایی کند؛ اما به گفته افشاگر قابل اعتماد محصولات این شرکت یا همان Ice Universe، معرفی این چیپست به تعویق افتاده است. توییتی نیز که درباره رونمایی از این چیپست در روز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در صفحه توییتر سامسونگ منتشر شده بود، حذف شده است.

image

 

به گفته برخی رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ قصد دارد تا در روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) از سری گلکسی اس 22 رونمایی کند و عرضه رسمی این گوشی‌ها نیز از روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند) آغاز خواهد شد. در سال گذشته، چیپست اگزینوس 2100 در روز ۱۲ ژانویه (۲۳ دی) معرفی شد و سپس در دو روز بعد، شاهد رونمایی از سری پرچمدار گلکسی اس 21 بودیم؛ بنابراین هنوز بعید نیست که پیش از معرفی سری گلکسی اس 22، از چیپست اگزینوس 2200 نیز توسط این شرکت رونمایی شود.

در هر صورت، چنین تغییری در برنامه سامسونگ آن هم در این برهه زمانی، نشانگر اوضاع نابه سامان این شرکت در پشت صحنه است. در سال گذشته نیز شایعاتی مبنی بر عرضه یک چیپست میان رده توسط سامسونگ با نام اگزینوس 1200 می‌شنیدیم که در برخی از بنچمارک‌ها و بر روی گوشی‌هایی به نام گلکسی M33 5G و A53 5G دیده می‌شد؛ اما این چیپست و این دو گوشی هرگز معرفی نشدند.

image

 

حالا نیز به نظر می‌رسد که اگزینوس 2200 دچار سرنوشت مشابهی شده که با توجه به پرچمدار بودن این چیپست و استفاده از آن در سری گلکسی اس 22، خبری بسیار نگران‌ کننده برای سامسونگ به حساب می‌آید. در صورت آماده نشدن تعداد کافی از این چیپست، احتمالا سری گلکسی اس 22 در زمان عرضه بسیار کمیاب خواهند بود که با توجه به کمبود جهانی چیپست‌ها در سال اخیر، برای کاربران و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی امری دور از انتظار نیست.

البته، هنوز حدود یک ماه تا زمان عرضه رسمی سری گلکسی اس 22 زمان باقی مانده و ممکن است سامسونگ در این مدت به مشکلات خود در این مسیر غلبه کند. شما درباره به تعویق افتادن رونمایی از چیپست پرچمدار اگزینوس 2200 چه می‌اندیشید؟ آیا سامسونگ دچار مشکلی جدی شده و مانعی بر سر راه عرضه سری گلکسی اس 22 پدیدار شده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)