خانهاخبار
ممکن است اپل واچ سری 8 نیز با سنسور سنجش دمای بدن همراه نباشد

ممکن است اپل واچ سری 8 نیز با سنسور سنجش دمای بدن همراه نباشد

به تازگی «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ گزارشی منتشر کرده که به گفته آن، اپل واچ سری 8 ممکن است فاقد سنسور سنجش دمای بدن کاربر باشد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

شایعات پیرامون نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اپل واچ سری 8، به استفاده از سنسور‌های سلامتی جدیدی در این محصول اشاره می‌کردند که یکی از آنها، سنسور سنجش دمای بدن بود. اما حالا آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، گزارشی را منتشر کرده که به ادعای آن، ممکن است شاهد قرار گرفتن این سنسور روی نسل بعدی اپل واچ نباشیم.

image

 

آقای «گرمن» عقیده دارد که اپل احتمالا یک سال دیگر برای اضافه کردن این سنسور به اپل واچ صبر خواهد کرد و ویژگی‌های دیگری چون قابلیت سنجش قند خون نیز از سال ۲۰۲۵ به بعد در این ساعت‌های هوشمند قرار خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد که در آینده باید منتظر معرفی دو مدل جدید از اپل واچ نیز باشیم؛ یکی از مدل‌ها که در شایعات پیشین بارها به آن اشاره شده بود، نسخه‌ای مقاوم از این ساعت برای ورزشکاران است و دیگری هم احتمالا یک مدل مقرون به صرفه بوده که قرار است نسخه پایه جدید اپل واچ باشد.

image

 

آقای «گرمن» باور دارد که اپل در نسل‌های آتی اپل واچ، تمرکز اصلی خود را روی بهبود طراحی ظاهری این محصول و عمر باتری آن خواهد گذاشت؛ کوپرتینویی‌ها در این بین به کار روی تکنولوژی‌های سنجش قند خون و بهبود عملکرد سنسور سنجش ضربان قلب نیز خواهند پرداخت تا پس از تکامل لازم آنها، شاهد افزوده شدن این تکنولوژی‌ها به سری‌های بعدی اپل واچ باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)