خانهاخبار
وان پلاس از نسخه نقره‌ای رنگ ایرفون بی‌سیم بادز پرو رونمایی کرد

وان پلاس از نسخه نقره‌ای رنگ ایرفون بی‌سیم بادز پرو رونمایی کرد

شرکت وان پلاس در کنار معرفی گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو در امروز، از نسخه نقره‌ای رنگ ایرفون بی‌سیم بادز پرو نیز رونمایی کرده که در اشاره به سری محبوب ارباب حلقه‌ها، «میتریل» نام گرفته است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو که مدتی پیش شاهد معرفی آن بودیم؛ تنها در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار شدند. حالا اما با معرفی پرچمدار جدید این شرکت یا همان وان پلاس 10 پرو، شاهد معرفی نسخه نقره‌ای رنگ این ایرفون‌های بی‌سیم نیز هستیم که در اشاره به سری محبوب The Lord of the Rings یا همان ارباب حلقه‌ها، «میتریل» نام گرفته است. میتریل نام فلزی بسیار مقاوم در این سری کتاب‌های فانتزی بوده که شخصیت اصلی یا همان «فرودو»، زره‌‌ای از این جنس را به عنوان هدیه دریافت می‌کند.

image

 

نسخه جدید وان پلاس بادز پرو، بر خلاف نسخه‌های سفید و مشکی دارای طراحی دو رنگ نبوده و تمامی بخش‌های آن به رنگ نقره‌ای هستند. سَری لاستیکی خود ایرفون‌ها نیز رنگی نقره‌ای دارد تا هماهنگی بیشتری با بدنه داشته باشد. پوشش دیده شده روی این ایرفون، به وسیله تکنولوژی NCVM ایجاد شده که طراحی متالیک و خاصی را برای این محصول به ارمغان آورده است. یک پوشش ضد جذب چربی و اثر انگشت نیز روی کیس و خود ایرفون‌ها قرار گرفته تا ظاهر جذاب این محصول همیشه حفظ شود.

وان پلاس این محصول را از نظر سخت افزاری تغییری نداده و تنها شاهد معرفی آن در رنگی جدید هستیم. این ایرفون‌ها همچنین دارای درایورهای صوتی داینمیک ۱۱ میلی متری بوده و توسط بلوتوث 5.2 به گوشی متصل می‌شوند. پشتیبانی از کدک‌های صوتی SBC، AAC و LHDC v3 نیز در آنها قرار دارد.

image

 

وان پلاس همچنین آپدیتی را برای این ایرفون‌ها منتشر کرده که قابلیت اتصال دوگانه را به همراه دارد. شماره ورژن این آپدیت، 531.531.410 است و به مرور برای کاربران این ایرفون منتشر می‌شود. به همین دلیل، اگر دارای این ایرفون‌ها هستید؛ به خاطر داشته باشید که دریافت این آپدیت ممکن است کمی به طول انجامد.

این قابلیت به وان پلاس بادز پرو اجازه می‌دهد تا به طور همزمان، به دو دستگاه متصل شوند و با تشخیص اینکه کدام‌یک از دستگاه‌ها در حال پخش صدا است؛ امکان سوییچ اتوماتیک بین آنها نیز وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت، می‌توانید از اپلیکیشن HeyMelody‌ استفاده کرده و یا به منوی بلوتوث مراجعه کنید و با فشردن گزینه چرخ‌دنده، به بخش تنظیمات رفته و گزینه Dual Connection را روشن کنید.

 

نسخه نقره‌ای یا همان میتریل وان پلاس بادز پرو، قیمتی دقیقا مشابه نسخه سفید و مشکی داشته که معادل ۷۹۹ یوآن (حدود ۱۲۵ دلار / ۱۱۰ یورو) است. درباره این رنگ جدید وان پلاس بادز پرو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)