خانهاخبار
گوشی ریلمی 9i به همراه پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

گوشی ریلمی 9i به همراه پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از گوشی ریلمی 9i رونمایی کرده که دارای امکاناتی چون چیپست اسنپدراگون 680 و نمایشگر ۹۰ هرتزی است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

مدتی است که شایعات و اخبار بسیاری درباره سری ریلمی 9 می‌شنویم و حالا نیز این شرکت از گوشی ریلمی 9i در کشور ویتنام رونمایی کرده است؛ این گوشی دارای قیمت ۶٫۴۹۰٫۰۰۰ دانگ ویتنام بوده که معادل ۲۹۰ دلار است. ریلمی 9i در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار شده و تنها دارای یک نسخه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است؛ البته امکان افزایش حافظه داخلی گوشی به وسیله جایگاه کارت‌های حافظه microSD وجود داشته و قابلیت رم مجازی نیز در گوشی دیده می‌شود که ۵ گیگابایت از حافظه داخلی گوشی را به حافظه رم تبدیل می‌کند.

 

گوشی ریلمی 9i به همراه چیپست ۶ نانومتری کوالکام اسنپدراگون 680 روانه بازار شده و نمایشگر ۶.۶ اینچی آن، دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و از نرخ نوسازی متغیر نیز برخوردار است که حداکثر به ۹۰ هرتز می‌رسد.

این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 بوده و دو دوربین کمکی ماکرو و سیاه و سفید با کیفیت ۲ مگاپیکسل نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی گوشی، رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را داشته و در پانچ هول واقع در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

image

 

ریلمی 9i دارای یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI 2.0 روانه بازار می‌شود؛ این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره انتشار یا عدم انتشار آپدیت اندروید 12 برای این گوشی منتشر نکرده است.

درباره گوشی ریلمی 9i چه می‌اندیشید؟ آیا از امکانات این محصول نسبت به قیمت آن راضی هستید یا عقیده دارید که گزینه‌های بسیار بهتری از آن نیز وجود دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)