خانهاخبار
آنر از ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 رونمایی کرد

آنر از ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 رونمایی کرد

شرکت آنر به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام آنر واچ GS 3 رونمایی کرده که دارای بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و قابلیت‌های بهبود یافته مربوط به سنجش سلامت کاربر است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

شرکت آنر به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود که آنر واچ GS 3 نام دارد؛ رونمایی کرده است. این ساعت بر خلاف طراحی مقاوم و زمخت دیده شده در ساعت هوشمند آنر GS پرو، دارای ظاهری مدرن بوده که آن را به محصول مناسب‌تری برای استفاده روزانه و حتی در کنار لباس‌های رسمی تبدیل می‌کند. ناگفته نماند که کاهش ضخامت این ساعت هومشند نسبت به مدل GS پرو، موجب کاهش عمر باتری آن نیز شده است.

 

شیشه قرار گرفته روی نمایشگر این ساعت از نوع خمیده است و حاشیه چندان زیادی نیز در اطراف خود ندارد. بدنه آنر واچ GS 3 از جنس فولاد ضد زنگ 316L است؛ ضخامت آن ۱۰.۵ میلی متر بوده و وزن آن نیز معادل ۴۴ گرم است. این ساعت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی روانه بازار شده که هر یک، بند متفاوتی را به همراه دارند. مدل‌های نقره‌ای و طلایی، بندی از جنس چرم ناپا را به همراه داشته و در سوی دیگر، مدل مشکی-رنگ دارای بندی لاستیکی با مقاومت بالاتر است.

 

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 دارای نمایشگری ۱.۴۳ اینچی از نوع امولد است؛ این پنل، رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ را داشته و در هر اینچ آن، ۳۲۶ پیکسل قرار گرفته است. جهت مقایسه، مدل پیشین یا همان آنر واچ GS پرو دارای نمایشگری ۱.۳۹ اینچی بود.

image

 

در بخش پشتی بدنه ساعت، شاهد یک ماژول PPG ۸ کاناله هستیم که وظیفه سنجش ضربان قلب را بر عهده داشته و نرخ دقت آن نیز حداقل ۹۷ درصد است. این سنسور همچنین اکسیژن خون را به صورت ۲۴ ساعته بررسی کرده و امکان ردگیری خواب کاربر را نیز دارد؛ همچنین به لطف Honor Health 5.0، این ساعت راهکارهایی برای بهبود کیفیت خواب را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

جهت سنجش دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشی، این ساعت دارای سیستم موقعیت یابی دو فرکانسه بوده که از اتصال همزمان به پنج ماهواره پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با ساعت آنر مجیک واچ که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود؛ دقت موقعیت یابی در این ساعت به میزان ۱۶۷ درصد افزایش یافته و موقعیت اولیه کاربر نیز بسیار زودتر مشخص می‌شود. این ساعت دارای ۱۰۰ حالت ورزشی متفاوت و ۱۰ حالت ورزشی حرفه‌ای است.

image

 

آنر واچ GS 3 تا فشار ۵ اتمسفر یا همان عمق ۵۰ متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را به استخر برده و در حین شنا از آن استفاده کنید. سنسورهای قرار گرفته در این محصول شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشار هوا و سرانجام سنسورهای سنجش نور محیط هستند.

این ساعت دارای عمر باتری ۱۴ روزه با استفاده معمولی بوده و در صورت استفاده مداوم از موقعیت یابی GPS، حدود ۳۰ ساعت دوام می‌آورد. یکی از نقاط قوت اصلی آنر واچ GS 3، سرعت شارژ‌ بسیار بالای آن است؛ با تنها ۵ دقیقه شارژ کردن این ساعت، می‌توانید به مدت یک روز از آن استفاده کنید. ظرفیت باتری این محصول، معادل ۴۵۱ میلی آمپر است و شارژ کامل آن کمتر از ۱ ساعت زمان می‌برد.

image

 

چندین اپلیکیشن به صورت پیش فرض روی این ساعت نصب شده‌اند که شامل پخش کننده موسیقی با قابلیت پخش مستقل از حافظه داخلی ۴ گیگابایتی ساعت، آلارم، تایمر، شاتر دوربین گوشی و در نهایت اپلیکیشنی برای رد تماس‌ها و ارسال پیام‌های از پیش تعیین شده به آنها هستند. امکان نصب اپلیکیشن‌های بیشتر نیز روی این محصول وجود دارد؛ البته لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند، یک محصول با سیستم عامل WearOS نیست و تنوع اپلیکیشن‌ها در آن بسیار محدود است. برخی ویژگی‌های این ساعت مانند سرویس Alipay و کارت هوشمند برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز تنها مختص کشور چین هستند. آنر واچ GS 3 دارای قابلیت NFC نیز هست.

پیش خرید این ساعت از حالا در کشور چین ممکن است؛ مدل مشکی رنگ با بند لاستیکی قیمت ۱۳۰۰ یوآن (حدود ۲۰۵ دلار / ۱۸۰ یورو) را داشته و در سوی دیگر، مدل‌های نقره‌ای و طلایی با بند چرمی، قیمتی معادل ۱۵۰۰ یوآن (حدود ۲۳۵ دلار / ۲۰۷ یورو) را دارد. جهت مقایسه، مدل آنر واچ GS پرو در هنگام عرضه قیمت ۱۱۰۰ یوآن (حدود ۱۷۲ دلار / ۱۵۲ یورو) را داشت.

image

 

درباره ساعت هوشمند جدید آنر چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)