خانهاخبار
BOE وظیفه تامین نمایشگر‌های اولد نسل بعدی آیپد پرو را بر عهده دارد

BOE وظیفه تامین نمایشگر‌های اولد نسل بعدی آیپد پرو را بر عهده دارد

به نظر می‌رسد که تصمیم اپل در زمینه استفاده از پنل‌های اولد در نسل بعدی آیپد، جدی بوده و این شرکت وظیفه تامین این پنل‌ها را بر عهده شرکت چینی BOE‌ گذاشته است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

شرکت چینی BOE که یکی از تامین کنندگان نمایشگر برای شرکت اپل است؛ به تازگی یکی از کارخانه‌های خود در کشور چین را به ساخت پنل‌های بزرگ اولد جهت استفاده در تبلت‌ها و کامپیوترها اختصاص داده است. این گزارش که توسط خبرگزاری کره‌ای The Elec منتشر شده، ادعا می‌کند که تامین نمایشگر‌های اولد نسل بعدی آیپدها نیز به عهده BOE خواهد بود.

image

 

شرکت BOE‌ در سال گذشته نیز با اپل همکاری داشته و یکی از تامین کنندگان نمایشگر‌های سری آیفون 13 به حساب می‌آمد. این شرکت حالا در کارخانه تغییر کاربری یافته خود، به تولید نمایشگر‌هایی با اندازه حداکثر ۱۵ اینچی خواهد پرداخت؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا اپل روزی یک آیپد ۱۵ اینچی را معرفی خواهد کرد یا خیر؟

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱، آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرد که اپل تولید آیپد‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ‌تر را مورد بررسی قرار داده است؛ اما برای عرضه آنها به بازار، باید حداقل چندین سال صبر کنیم.

image

 

به ادعای این گزارش، کارخانه شرکت BOE توانایی تولید پنل‌های اولد دو لایه را نیز دارد که موجب افزایش نرخ روشنایی نسل بعدی آیپد‌ها می‌شود. البته با توجه به پیچیدگی این تکنولوژی، BOE مسیر دشواری را برای کاهش هزینه‌های تولید و همچنین طراحی آنها پیش رو دارد.

اپل در حال حاضر، اکثر پنل‌های اولد استفاده شده در گوشی‌های آیفون خود را از شرکت‌های سامسونگ و ال جی تامین می‌کند؛ اما این شرکت همواره در تلاش گسترش تامین کننده‌های خود بوده تا از اتکای بیش از حد به یک برند خودداری شود و همچنین قیمت‌ خرید این قطعات برای خود را نیز پایین نگه دارد.

image

درباره تولید پنل‌های اولد نسل بعدی آیپد‌ها توسط BOE‌ چه می‌اندیشید؟ آیا ترجیح می‌دادید که اپل از پنل‌های تولید شده توسط سامسونگ یا ال جی استفاده کرده یا اهمیت چندانی به اینگونه مسائل نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)