خانهاخبار
شیائومی 12 الترا با دوربین پریسکوپی تله‌فوتو پیشرفته احتمالا بهمن ماه عرضه خواهد شد

شیائومی 12 الترا با دوربین پریسکوپی تله‌فوتو پیشرفته احتمالا بهمن ماه عرضه خواهد شد

نسخه پرمیوم سری پرچمدار شیائومی همراه با دوربین‌های پیشرفته به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

چند روز پیش بود که شیائومی از جدیدترین سری پرچمدار خود شامل شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X در چین رونمایی کرد. البته شیائومی از عضو چهارم سری یعنی شیائومی 12 الترا پرده‌بردای نکرد ولی قبلا اخبار و شایعات زیادی حول این گوشی هوشمند منتشر شده است که بخشی از مشخصات فنی آن را در اختیار کاربران قرار داده است. حالا در جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی Digital Chat Station اعلام کرده است که شیائومی 12 الترا در ماه بهمن و بعد از جشن بهاری چین رونمایی خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی 12 الترا بعد از جشن بهاری چین که در تاریخ 12 بهمن برگزار خواهد شد، معرفی خواهد شد. در این راستا، زمان معرفی شیائومی 12 الترا به احتمال زیاد اواسط بهمن ماه و یا اوایل اسفند خواهد بود. همچنین مانند سری شیائومی 12، شیائومی 12 الترا ابتدا در چین و سپس برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که زمان عرضه جهانی سری شیائومی 12 مشخص نیست.

image

در ادامه Digital Chat Station اعلام کرد شیائومی 12 الترا با شناسه مدل L1 از دوربین‌های بهبود یافته بهره خواهد برد که یکی از این دوربین‌ها، لنز پریسکوپی تله‌فوتو پیشرفته خواهد بود. به علاوه، اخیرا شایعه‌ای منتشر شد که شیائومی 12 الترا با سنسور لایکا عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که چندی پیش لایکا همکاری خود را با هواوی خاتمه داد و حالا به نظر می‌رسد همکاری جدیدی را با شیائومی آغاز خواهد کرد.

براساس شایعات منتشر شده، شیائومی 12 الترا در پنل پشتی خود میزبان دوربین چهارگانه خواهد بود که از سنسور 50 مگاپکیسلی GN5 سامسونگ، دوربین 48 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری، دوربین 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری و دوربین 48 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری تشکیل خواهد شد.

image

 

همچنین قبلا نیز تصویری از قاب محافظ شیائومی 12 الترا در دسترس کاربران قرار گرفته است چینش دوربین آن را نشان می‌دهد. بر خلاف نسل قبلی، ماژول دوربین شیائومی 12 الترا به شکل دایره‌ای خواهد بود و همچنین دیگر از نمایشگر ثانویه بهره نخواهد برد.

از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی 12 الترا می‌توان به نمایشگر 6.5 و یا 6.6 اینچی با روزلوشن تصویر 2K اشاره کرد که به نظر مانند نمایشگر شیائومی 12 پرو خواهد بود. قلب تپنده شیائومی 12 الترا به مانند دیگر دو عضو سری تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود. به علاوه، شیائومی 12 الترا از شارژ فوق سریع 120 واتی و سنسور اثرانگشت التراسونیک بهره خواهد برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

دایی حمید

۱۴۰۰/۱۰/۱۳
ارزش خریدش پایین اومده

خلو مجید

۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خیلی زشته