خانهاخبار
سری ریلمی GT 2 نیز با نمایشگر‌های سامسونگ، موفق به دریافت امتیاز A+ از دیسپلی‌میت شدند

سری ریلمی GT 2 نیز با نمایشگر‌های سامسونگ، موفق به دریافت امتیاز A+ از دیسپلی‌میت شدند

اکنون که در حال نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه سری ریلمی GT 2 هستیم؛ این گوشی‌ها با نمایشگر‌های ساخت شرکت سامسونگ موفق به دریافت امتیاز A+ از دسپلی‌میت شده‌اند.
۱۴۰۰/۱۰/۷

شرکت ریلمی قصد دارد تا در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی)، از نسل جدید گوشی‌های خود یا همان سری ریلمی GT 2 رونمایی کند. اکنون در حال نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه این گوشی‌ها هستیم؛ اطلاعات بیشتری درباره آنها منتشر می‌شود. در چند روز گذشته شاهد انتشار تیزری از نمایشگر گوشی ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن بودیم و حالا نیز مشخصات دقیق این پنل را به دست آورده‌ایم.

 

سری ریلمی GT 2 به همراه نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد از نوع LTPO روانه بازار شده که رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۱۶ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این نمایشگر توانسته تا امتیاز A+ را از دیسپلی‌میت دریافت کرده و روی آن نیز با شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس ویکتس پوشیده شده است.

یکی از مدیران ریلمی به نام «ژو شی چیس»، اعلام کرده که این پنل توسط بخش تولید نمایشگر‌های شرکت سامسونگ یا همان سامسونگ دیسپلی تولید شده و از خروجی رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. این پنل دارای نرخ حساسیت به لمس ۱۰۰۰ هرتزی بوده و یکی از ویژگی‌های جذاب آن نیز، امکان استفاده از سنسور اثر انگشت قرار گرفته زیر نمایشگر به عنوان یک سنسور ضربان قلب است.

 

سری ریلمی GT 2 قرار است شامل سه گوشی متفاوت باشد که شامل نسخه معمولی، نسخه مستر ادیشن و نسخه‌ای با تمرکز روی دوربین به نام کمرا پرفورمنس ادیشن است. درباره سری ریلمی GT 2 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)